Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morris schreef:Yvankaxx schreef:Gefeliciteerd fireheart!
Volgens mijn planning lever ik hem 9 juni in! Is wel een strakke planning
Hoeveel moet je nog doen?
Morris schreef:Knap hoor.
Ik zou dat niet redden, ik werk 36 uur per week. Het meeste moet ik doen in de weekenden.
Zet em op, heb je een meelezer?
Yvankaxx schreef:xU_Blinghx schreef:Jeetje wat fijn dat iedereen al in de eindfase zit![]()
is voor mij echt nog zo ver wegKan niet wachten tot ik daar ook ben.
@Yvanka: Wat jammerWaarom ben je niet aangenomen? Is toch ook de plek waar je scriptie schrijft? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nee bij ons staat dat los van elkaarIk heb gesolliciteerd bij Buurtzorg, in een team wat in een soort probleemwijk zit. Ze hadden het gevoel dat ik niet assertief genoeg zou zijn voor de cliënten. Daarnaast mistten ze wat enthousiasme omdat ik erg zoekende ben in wat ik wil, ik heb geen ervaring in de thuiszorg, dus voor volgende gesprekken moet ik zorgen dat ik minder zoekend overkom en meer vertel waarom ik juist daar de ervaring op wil doen.
Ik heb nog 8 sollicitaties open staan, 2 bellen me vanmiddag terug, 2 mailen me begin volgende week. Lastig alleen dat ze kleine teams hebben en daarom moeilijk een stagiair voor 32 uur kunnen plaatsen.
Fireheart schreef:IK HEB MIJN SCRIPTIE GEHAAAALD!!!!
Cijfer komt nog maar kreeg al een mail dat het in ieder geval voldoende is
Morris schreef:Fireheart GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
Ik heb zojuist mijn scriptie ingeleverd![]()
Nu is het wachten........
Yvankaxx schreef:Gefeliciteerd fireheart!
Volgens mijn planning lever ik hem 9 juni in! Is wel een strakke planning
Fireheart schreef:IK HEB MIJN SCRIPTIE GEHAAAALD!!!!
Cijfer komt nog maar kreeg al een mail dat het in ieder geval voldoende is
Jeetje Schildpad ik kan me voorstellen dat je daar goed beu van wordt![]()
Ik kan je inderdaad alleen de tip geven om eerst even met de opdrachtgever om de tafel te gaan, omdat je aangeeft dat de nieuwe eis van school niet in het straatje van de opdrachtgever ligt.
En dan maar weer langzaam verder
MonteKarlo schreef:Hier trouwens een soort van alles weer op de rit.
We hebben dus 3 weken zonder begeleidende docent gezeten en ik heb daarom 3 weken op feedback moeten wachten voor mijn projectplan.
Uiteindelijk had onze groep het besloot genomen naar de examencommissie te gaan, toen de overkoepelde organisatie van het afstuderen ineens zei 'maar jullie heb al sinds vorige week een nieuwe docent!'
Dat is dus nooit naar ons gecommuniceerd en dat hebben wij ook gezegd tegen.
We waren nog geen halve minuut uit dat kantoor en er valt een mail binnen: 'jullie nieuwe begeleidende docent is...' uhg echt hoor, fontys![]()
Inmiddels hebben we met onze nieuwe docent besloten dat wij voor de kans in augustus gaan en niet die van juni. Hierdoor hebben we voor alles 4 weken uitstel. Dus al met al lijkt het opgelost, nu de motivatie nog terug vinden.
Schildpadddd schreef:ik zie dit topic nu pas, ik ben er nu al helemaal klaar mee,
ik zit in week 11 en in week 17/18 moet ik het inleveren voor de eerste kans. Ineens komt mijn 1e lezer er mee dat er ik weet niet hoeveel moet veranderen in mijn plan van aanpak als ik het überhaupt wil halen. Zo kreeg ik zondag ineens feedback op van alles en nog wat, wat zij daarvoor wel goed heeft gevonden. mijn hele doelstelling van mijn onderzoekt heeft zij ineens omgegooid en mijn hele hypothese ook ineens, want zo als ik het had kan ik nu ineens geen onderzoek meer doen. Zij komt hier nu pas mee nu ze om tafel heeft gezeten met mijn 2e lezer. in week 5 heb ik het ingeleverd en sindsdien alleen commentaar op het theoretisch kader.
iemand een tip wat ik in godsnaam nog kan doen om tot besef bij mijn lezer door te dringen. Zij willen dat ik een heel ander onderzoek ga doen heb ik het idee en dat is dus totaal niet de wens van het bedrijf waar ik afstudeer.
Ik sta echt op dit moment op het punt van barsten... en ben radeloos....
ItsMe2 schreef:Ik heb zojuist de complete conceptversie van mijn scriptie naar de eerste beoordelaar gestuurd.. Hopelijk is het goed genoeg zo.
Nummus schreef:ARGH ik werd vanochtend gebeld... 2 dingen vanuit een ander onderdeel dat ik in 2015 al afgerond had waren niet in Osiris gezet, en ik had mijn onderzoeksstage blijkbaar nooit ingeleverd (nu was dat gelukkig vrij snel opgelost) en mijn supervisor had nog niet doorgegeven dat alles van mijn minor etc. voldaan was.
Nu gebeurt dat laatste ook wel... maar voor die dingen uit 2015 had ik echt wel even stress, want dat was iets waar ik zelf weinig controle over had. Ja, ik kon die afdeling bellen en vragen van WAAROM DAN maar gelukkig kwamen ze er zelf al mee. Hadden blijkbaar niet ver genoeg terug zitten zoeken (langstudeerder hoiiii).
En ik ben weer 10 jaar ouder...