Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

BlijNijn schreef:Het zou niets voor mij zijn, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik het fijn vind alles op papier te hebben. Het lijkt me heel onoverzichtelijk als je pagina's aantekeningen moet wissen en dan later op je telefoon moet opzoeken als je het weer nodig blijkt te hebben. Ik vind het fijn gewoon terug te kunnen bladeren. Voor oefenopgaven heb ik een apart schriftje.

Joolien schreef:Oh handig is dat, zo'n verbouwing
Toen het 2e kwartiel begon en ik me inlas op de vakken, dacht ik nog van mehh, maar inmiddels ben ik er wel achter dat de vakken wel heel leuk zijn.
We hebben met 1 vak van vorig kwartiel wel een soort van probleem, de docent is per direct uit dienst, dus na het nakijken doet ze niks meer. Maar de helft van de klas heeft een onvoldoende, dus we hebben feedback nodig om het verslag te kunnen aanpassen. Dus dat duurt nog ff, maar dat is wel een onzekere tijd
) eens wil lezen? Het gaat over zelfmonitoring
BlijNijn schreef:Hebben jullie ook Hogeschooltaal Nederlands moeten doen vandaag?
EmmaK95 schreef:Ik heb zoooveel zin in vakantie. Motivatie is echt een beetje gezakt. Red het allemaal nog makkelijk, maar ik wil gewoon even helemaal niks
BlijNijn schreef:Wij moeten vanuit de opleiding de toets van Hogeschooltaal Nederlands met een score van minimaal 80% op 3F-niveau behalen om op de opleiding te mogen blijven. Ik vroeg me alleen af of dat een landelijk iets is of iets van mijn school.![]()
*knip*