- Nederlands boek uilezen
- Engels boek uitlezen
- GS/AK project afmaken
- Biologie project afmaken
- Spaans leren en maken
- Wiskunde maken
En dat noemen ze vakantie.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Athelas schreef:Ja, ik ga maandag ochtend even alles op een rijtje zetten wat ik wil doen in deze vakantie. Uit mijn hoofd zijn dat nu al:
- Nederlands boek uilezen
- Engels boek uitlezen
- GS/AK project afmaken
- Biologie project afmaken
- Spaans leren en maken
- Wiskunde maken
En dat noemen ze vakantie.
Bisa schreef:Zooo vervelend, wil in principe denk ik de studie Hippische Bedrijfskunde oid gaan doen maar dat is hbo, ik ben eigenlijk ook niet van plan om naar de uni te gaan dus overweeg ik het om naar havo te gaan. Liefst blijf ik natuurlijk op vwo maar is al die moeite voor een kleine voorsprong op hbo'ers het waard?
FlameHorse schreef:Geneeskunde hier. Vooralsnog gaat het goed, maar de toetsweek moet nog komen haha.
of medische wetenschap / natuurkunde.
bij mij gaat het eerlijk gezegd een stuk beter dan in 1,2,3
(Alleen valt diergeneeskunde en geneeskunde af wat mij echt leuke studies lijken dus ik geef niet op Silkwood schreef:huckellover schreef:Ik maak me op dit moment alleen zorgen om natuurkunde maar mocht dat zelfs met bijles niet lukken kies ik voor N&G zonder natuurkunde maar wel met aardrijkskunde, NLT en economie. Ook best een mooi vakkenpakket denk ik waarmee veel mogelijkheden zijn(Alleen valt diergeneeskunde en geneeskunde af wat mij echt leuke studies lijken dus ik geef niet op
)
Je zou na je examen nog natuurkunde kunnen inhalen, dit ga ik ook doen!
Silkwood schreef:huckellover schreef:Ik maak me op dit moment alleen zorgen om natuurkunde maar mocht dat zelfs met bijles niet lukken kies ik voor N&G zonder natuurkunde maar wel met aardrijkskunde, NLT en economie. Ook best een mooi vakkenpakket denk ik waarmee veel mogelijkheden zijn(Alleen valt diergeneeskunde en geneeskunde af wat mij echt leuke studies lijken dus ik geef niet op
)
Je zou na je examen nog natuurkunde kunnen inhalen, dit ga ik ook doen!
. Ik doe NG met wis a + aak (gymnasium) en na de zesde ga ik inderdaad natuurkunde doen
)