Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) mag gaan doen
Toperoit schreef:wat dan?
Ook werk ik met een projectgroepje aan een project dat we dit blok af moeten krijgen en waar we veel studiepunten mee kunnen verdienen. Alleen tot nu toe loopt dit allemaal nog niet lekker op sociaal/communicatief niveau.
topsylover schreef:@ Tytonidae. Balen dat het niet zo leuk is zeg. Dat met de klas herken ik heel erg. Ik ben ook 23 terwijl bijna iedereen verder 17 is. Ze zijn allemaal wel aardig maar verder dan "wat is het huiswerk" kom ik niet. Ook ons projectgroepje valt nu al bijna uit elkaar.![]()
Heeft jouw SB'er of projectbegeleider niet een moment om met het groepje om tafel te zitten? Misschien wordt er dan een hoop opgeklaard.

Tytonidae schreef:Toperoit schreef:wat dan?
Tot zover vind ik de studie niet echt geweldig; ik merk dat het beroepsbeeld niet bij mij resoneert als iets wat ik professioneel wil doen. De vakken zijn grotendeels wel erg leuk; maar waarom we het doen, dat spreekt me op het moment niet echt aan.
Mijn rooster is heel erg balen, ik heb gemiddeld veel langer les dan de meesten van jullie en ik heb geen enkele dag vrij.
De huiswerkdruk is groot. Nou is dat opzich niet zo erg maar ik vind het dus moeilijk om mezelf te motiveren om het te maken.
Ook mis ik wel een beetje de klik met mijn klasgenoten. Het ene moment is het sociaal gezien best gezellig, het andere moment voelt het alsof mensen zich nogal aan me irriteren of negeren. Niet erg handig aangezien ik klassenvertegenwoordiger ben.Ook werk ik met een projectgroepje aan een project dat we dit blok af moeten krijgen en waar we veel studiepunten mee kunnen verdienen. Alleen tot nu toe loopt dit allemaal nog niet lekker op sociaal/communicatief niveau.
Op het moment zie ik er nogal tegenop om naar school te gaan terwijl ik er juist zin in zou moeten hebben. Ik probeer mezelf elke dag wel te motiveren en niet bij de pakken neer te gaan zitten maar elke dag denk ik weer; 'dit is niet wat ik wil'...

topsylover schreef:@ Tytonidae. Balen dat het niet zo leuk is zeg. Dat met de klas herken ik heel erg. Ik ben ook 23 terwijl bijna iedereen verder 17 is. Ze zijn allemaal wel aardig maar verder dan "wat is het huiswerk" kom ik niet. Ook ons projectgroepje valt nu al bijna uit elkaar.![]()
Heeft jouw SB'er of projectbegeleider niet een moment om met het groepje om tafel te zitten? Misschien wordt er dan een hoop opgeklaard.
) maar kan het over algemeen met iedereen wel vinden, ben volgens mij wel de oudste maar er zijn bijna geen 17/18 jarige. En project is veel zelfstandig werk op dit moment.

dus dat klikt wel !