Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

BeSen schreef:Hoi! Ik had even een vraag, wij doen een onderzoek over examenstress en we waren benieuwd hoe jullie er nu, aan het begin van het jaar tegen aan kijken? We zouden het fijn vinden als we reactie krijgen
Mgoed, dat telt miss niet, want dit is mn 2e examenjaar. Ben banger voor de schoolexamens nu
ijssnuiver schreef:Zo mijn huiswerk voor morgen en dinsdag klaar! Heb op dinsdag alleen maar Nederlands, dus dat er meteen bij gedaan.
Nu nog even uurtje bezig met mijn pws, wat ik wel enorm leuk vind om te doen! Goed onderwerp gekozen.
BeSen schreef:Hoi! Ik had even een vraag, wij doen een onderzoek over examenstress en we waren benieuwd hoe jullie er nu, aan het begin van het jaar tegen aan kijken? We zouden het fijn vinden als we reactie krijgen
Kan verder er niks bedenken. Qua nederlands of engels... tjah? M'n andere vakken zijn dan tekenen/kunst, wiskunde, scheikunde en natuurkunde. Die vakken heb ik alleen havo 3 niv gehad, dus ik zou niet weten wat ik kan verwachten en zou ook niet weten wat ik ermee kan qua onderwerp voor pws. Biologie had ik ook nog maar daar heb ik dus al een onderwerp bij, aka mn 1e keus. Weten jullie misschien onderwerpen? 
Later wees mijn vriendin haar erop dat ik 'daar' zat. Toen kreeg ik ook nog de nodige informatie, haha. Maar ze is wel heel aardig!

ijssnuiver schreef:Pff hier ook enorm verzopen vanochtend.. Leuk regen.
Ik heb vandaag ook kennisgemaakt met het fenomeen strafwerk. Ik mistte 3 huiswerkopgaven voor natuurkunde en ipv luisteren naar de huiswerkbespreking moest ik een andere opdracht doen.. En ik maar denken dat ik op volwassenonderwijs zit..