Wij doen ons profielwerkstuk over vaak voorkomende oogafwijkingen (bijv. staar) en ook de techniek achter de behandelingen, ik heb best wel zin om eraan te gaan werken eigenlijk, dat had ik van tevoren niet verwacht haha. nu nog de tijd vinden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En dan heb ik maar 4 vakken en een pws.. We krijgen echt onmogelijk veel huiswerk hier, ik krijg mijn vakken amper af, laat staan als ik de rest erbij had... 
leuk om te zien!
Het is gewoon echt alleen maar herhaling en stiekem wil ik graag nieuwe dingen leren
maaikman schreef:Hélène, Shakespeare, leuk! Wat is je onderzoeksvraag?
De onderzoeksvraag van mijn PWS luidt: 'In hoeverre wordt een verhaal anders ervaren als het in een andere taal (Duits) gelezen wordt?' Ik ben namelijk benieuwd of je dan een andere kijk hebt op goed/kwaad en karakters van personages, bijvoorbeeld
mingming schreef:maaikman schreef:Hélène, Shakespeare, leuk! Wat is je onderzoeksvraag?
De onderzoeksvraag van mijn PWS luidt: 'In hoeverre wordt een verhaal anders ervaren als het in een andere taal (Duits) gelezen wordt?' Ik ben namelijk benieuwd of je dan een andere kijk hebt op goed/kwaad en karakters van personages, bijvoorbeeld
Oh gaaf onderwerp! Als je ooit een proefpersoon nodig hebt![]()
Mijn onderzoeksvraag is iets in de trant van: Hoe past Shakespeare bij de Renaissance? (dus het algemene denkbeeld van toen vergeleken met zijn stukken). We doet het in het Engels, dus dat is nog wel pittig
Je moet wel, als ontgroening, van iedereen wiskundehuiswerk maken

Emma_V schreef:Haha toevallig heb ik nog wat wiskunde huiswerk liggen wat ik nog moet maken. Waar kan ik het naartoe sturen lisa?
Nee geintje natuurlijk, stel je je even voor?
)