Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Vriendlief mag niet meer aan mijn laptop komen 
. Ik zie dat hier. Heb een 'collega'(waar ik al eerder problemen mee had) die jàrenlang ervaring heeft. Maar die zich wel comfortabel genoeg voelt in zijn job dus alle extra moeite is er te veel aan. Ik daarentegen heb die jarenlange ervaring niet, maar ik ben wel elke dag gemotiveerd, denk verder, help anderen ookal behoort het soms niet officieel tot "mijn takenpakket"...en ik leer gewoon alle dagen bij en zoek zelf dingen op. Laatste keren dat ik vastzat en aan hem vroeg of hij me kon helpen omdat hij die taak vroeger altijd gedaan had, kreeg ik alleen maar telefoonnummers of websites waar ik maar op moest zoeken. Ja dat kan ik nu zelf ook wel
. Dus dan ook alles zelf maar nagebeld en opgelost.
)
Als je onwijs gemotiveerd bent om te leren, dan lijkt mij dat je veel waardevoller voor een bedrijf kan zijn. Want inderdaad zat mensen met werkervaring die vastgeroest zitten.

Dimple schreef:Afgewezen.........![]()
Wéér..........
En ik weet niet meer wat ik moet doen om er tussen te komen. Zolang bezig om aan de slag te kunnen......word er depri van.
Motivatie is wederom gezakt naar 0.
Sorry voor de ego.........ik zie het even niet meer zitten.
ik ken het gevoel, vandaag is ook echt zo'n dag dat ik er helemaal doorheen zit. En het regent ook nog
Zelfde vraag als BlueMilk: Heb je een reden gekregen?NenaC schreef:ik ken het gevoel, vandaag is ook echt zo'n dag dat ik er helemaal doorheen zit. En het regent ook nog
![]()
Krijgen jullie echt van alle bedrijven een melding terug? Ik krijg gewoon helemaal geen terugmelding, en bij sommige blijft het wel heel lang stil, nadat ik de ontvangsemail gekregen heb.
Kop thee met een zak chocotoffs.......
Je wordt er zo moedeloos van. Je moet je best maar blijven doen en 9 van de 10x hoor je niet eens wat. En dan telkens afwijzingen is ook niks.