Ik heb mij door een stapel boeken heen gewerkt, morgen ga ik verder met een klus voor mijn stage en dan woensdag maar eens een dagje typen. Donderdag heb ik vrijgenomen van stage want dan komt de tandarts voor paardlief
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoop dat ik deze motivatie en spirit vol kan houden de komende weken!
Ik heb een gesprek gehad met mijn stagebegeleider en begeleider van de uni, mijn stagebegeleider wil me nog wel het voordeel van de twijfel geven (na een halfjaar zeer weinig/geen begeleiding, hele slordige communicatie en keihard m'n best doen..) maar mijn begeleider vanuit de uni vond het een goed idee als ik na zou denken of ik die plek zelf nog wel koste wat het kost wil houden. En ik ben vrij snel tot de conclusie gekomen dat dat niet het geval is want het is duidelijk dat ik gewoon niet kan voldoen aan de eisen die er worden gesteld, het is gewoon een mismatch. Ik vind het heel dubbel, maar ik denk dat ik de goede keuze maak door morgen bij mijn stagebegeleider aan te geven dat ik ga stoppen. Ik ga misschien volgend jaar zelfs starten met een andere master (wel zelfde vakgebied) dus ik zit opeens in een hele rare fase, maar wat betreft de stage heb ik de knoop echt al doorgehakt. Ik vind het wel spannend en zie er tegenop om het morgen tegen mijn stagebegeleider te zeggen, maar ik vind dat ik er maar beter zo snel mogelijk eerlijk over kan zijn zodat ik nog wat dingen af kan gaan ronden en er eventueel gekeken kan worden naar een vervanger.

) en als ik deze opleiding blijf doen dan studeer ik af met honderden en dan zijn er al honderden die al eerder klaar waren en nog geen baan hebben.
Ik vind het wel raar dat je stageplek aangeeft wat ze willen dat jij onderzoekt en dat je begeleider vanuit de opleiding dat gewoon afkeurt.. Als het niet echt een probleem is dan kan ik me best voorstellen dat de begeleider dat aangeeft en vraagt of er geen andere dingen zijn die meer geschikt zijn voor onderzoek, maar als dat niet het geval is dan zou je toch gewoon het verzoek van je stageplek in kunnen willigen? Misschien kan de school je erbij helpen om te formuleren waarom het toch van belang is om dit te onderzoeken, als de school het graag onderzocht wil hebben dan neem ik aan dat ze daar ook goede redenen voor hebben. Dat over pedagogiek docent zijn en niet zoveel hebben met begrijpend lezen klinkt wel apart trouwens, je kan toch lezen, begrijpen wat er staat (tenzij het echt een enorm ingewikkeld stuk is over iets totaal buiten zijn vakgebied) en daar feedback op geven
Maar: het gaat echt wel goed komen! Misschien kan je dit probleem/onderwerp alsnog gebruiken, misschien niet, maar een onderzoek komt er echt wel en dat zal vast goed gaan

amandananana schreef:Girassol wat een rot keuze om te moeten stoppen met je stage. Maar als het een mismatch is dan snap ik het wel het is echt vervelend als je ergens niet past. Kan je wel verder met je thesis?
Ik ben woensdag begonnen met het aanpassen van mijn verslag aan de hand van de feedback maar ik zat er echt helemaal doorheen dus ik was niet gemotiveerd. Meer mensen hadden daar last van, dus gisteren met de afstudeer kring gezeten. Een meisje bij mij uit de groep heeft al een go en die heeft ons echt hele goede uitleg gegeven over de probleembeschrijving, wat bij mij was afgekeurd. Ik ben nu weer helemaal gemotiveerd en ga er het weekend en volgende week even tegenaan zodat ik het voor de vakantie kan inleveren