Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laura_Stella schreef:ilikex schreef:Dan ben ik dus zowat de enige die echt een chill rooster heeft ^^
ik ben ma di do vr om 14.55 uit, wo 13.05 dus nee
Mensen met goede cijfers, heeeeel goed bezig!Mensen met mindere cijfers, t komt goe
Ik heb nog geen dingen voor cijfers gehad eigenlijk. Alleen a.s. donderdag oefentoets van ak, maar die telt niet mee.
welk vak? 
Hopelijk haal je er een goed cijfer voor
en daarbij mag ik niet eens hardlopen door m'n enkel
Was al weken voorzichtige hints aan het geven dat ik graag een huisdier weer wil! Dus nu lekker hele dagen marktplaats afzoeken naar een leuk katje of poesje
Mijn dag kan niet meer stuk!
Gefeliciteerd!
Blue_Berry schreef:DeniseBobby schreef:5 km hardlopen? Ga weg schei uut!
No way dat ik dat vol kan houden. poedersuikeren daarbij mag ik niet eens hardlopen door m'n enkel
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan lopen en rennen door de kleurzones (duurt wel wat langer vrees ik) wat is er met je enkel?

Lang verhaal kort: op m'n 4e heb ik een grote blessure gekregen, sindsdien elke 2 jaar een behoorlijke blessure. Eind januari na het ziekenhuis gegaan doordat ik al 2 jaar pijn had maar het toen echt ondragelijk werd. Röntgenfoto's en MRI gehad, diclofenac (=ontstekingsremmer) geslikt, hielp niet, verschillende manieren getaped, hielp niet, gips, heeft het erger gemaakt, kijkoperatie waarbij er veel littekenweefsel weggehaald is. Operatie heeft welgeteld voor 2 weken geholpen en toen kreeg ik af en toe weer pijn. En nu is het er weer 'gezellig' iedere dag. 25 augustus gestart met weer diclofenac. Zou na 2 weken terug moeten komen voor injectie, maar kon niet meer terecht voor de vakantie van de arts. Ja een week geswitcht naar 3x per dag ibruprufen met elke x 2 paracetemol of minder als het te doen is/was, en nu is de arts op vakantie en moet mijn moeder morgen naar de huisarts bellen qua medicijnen. Zit blijkbaar nu aan de maximale dosis/tijd dat je ibruprufen mag slikken en dus morgen maar zien wat de huisarts zegt.. Heb wel het idee dat de pijn minder is en dat de ibruprufen werkt. Maar of dit na 1 dag zonder slikken ook nog steeds zo is? Eerst zien dan geloven. Zit 'm nu al te flippen voor de injectie
Eind maart gestopt met paardrijden, heb wel na de operatie 2x gereden maar helaas was al mijn 'rij-gevoel' in de enkel weg en kon ik niet begrenzen of m'n hakken uitdrukken
heb echt zoveel zin om tfios nog n keer te gaan kijken, maaar helaas noa is nog steeds bezig aan dr wiskunde