Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Imke1998 schreef:Isa schreef:Ik heb morgen ook mijn eerste échte lesdag (officieel a vandaag al, maar 1e verviel en 2e mentoruur. daltonuur verviel ook, was na dalton uit dus had alleen kcv), nog steeds boeken niet binnen, begint goedAl scheelt het wel dat ik de meeste docenten al ken en die ook de reden al weten
Wat is een daltonuur?
EskeGirl schreef:Ik heb m'n boeken nog niet binnen, maar heb al ruim op tijd bij iddink besteld

_Cowgirl schreef:Je hebt dus geen namenlijst? Zo bedoelde ik het meer, zodat je even op Facebook kon rondneuzen bij wie je in de klas terecht komt. Ach, dat is al één bekende toch?
Boself schreef:_Cowgirl schreef:Spannend! Is je klas al wel bekend? Dan kun je vast een beetje op Facebook kijken.
Ja klas wel, maar wie er inzitten weet ik niet want ik ga naar een nieuwe school. Ik weet dat ik bij het buurmeisje van een goeie vriendin terecht kom en zij heeft me al helemaal geintroduceerd etc.
Boself schreef:EskeGirl schreef:Ik heb m'n boeken nog niet binnen, maar heb al ruim op tijd bij iddink besteld
Vreemd, is het ook nog niet verzonden? Bij mij zijn ze vandaag binnen gebracht en maandag verzonden._Cowgirl schreef:Je hebt dus geen namenlijst? Zo bedoelde ik het meer, zodat je even op Facebook kon rondneuzen bij wie je in de klas terecht komt. Ach, dat is al één bekende toch?
Nee haha. Maar ik ga morgen even bellen om te regelen dat ik in Magister kan (the joy of transferring schools) en dan heb ik wél een lijst

Ik voel me nu echt gezegend. 
I am so jealous. Ik moet even wachten tot ik mijn rijbewijs heb gehaald, en dan 'krijg' ik ook een scootertje van mijn ouders zodat ik mijn tijd beter in kan delen als ik niet meer drie kwartier hoef te fietsen.
Wat voor een heb je?
mijn klas lijkt me overigens best leuk! En met wiskunde zitten we met 33 terwijl er maar 30 tafels en stoelen zijn
Emma_V schreef:_Cowgirl schreef:Een Vespa LX.
Mag ik ook even van jouw geldboompje komen plukken?

Kaus schreef:Ik vind scooters zo erg... Vind dat echt iets voor luie mensen![]()
Tenzij je meer dan 25 km moet fietsen, maar dan bestaat er ook nog iets als een elektrische fiets