Eulogy schreef:Haha ja ben ik wel bekend mee, ik woonde echt op het randje van Diemen en Zuidoost en werkte bij de Albert Heijn in de Amsterdamse Poort/Bijlmerplein, dus ik weet ook wel waar je bedoelt. Moet juist zeggen dat ik het daar af en toe leuker vond dan in het centrum (ik zat in de Oudemanhuispoort maar zou na dit jaar ook zijn verhuisd naar Roeterseiland, de faculteit Maatschappijwetenschappen althans).
Oudehuismanspoort ken ik inderdaad, die andere plek niet.
Ik ga dus juist in Zuid-oost wonen, dus klinkt goed dat het daar leuk is. Vlakbij het winkelcentrum van Reigersbos
Ik vond het al heel gezellig toen ik daar naar mijn kamer ging kijken en kleurrijk ook, in mensen en winkels. Stuk leuker dan hier zo op het friese platteland 
Ik hoop ook een baantje te vinden in de Amsterdamse poort, mijn huisgenootjes zeiden dat het een plus was als je goed Engels sprak en een verzorgd uiterlijk had, dus ik hoop snel wat te vinden
Het is daar alleen zo groot joh.. de eerste keer dat ik naar mijn school ging stapte ik bij de Arena uit. Nou echt.. ik ben overal geweest behalve bij mijn school