Ik ben gister teruggekomen van het introkamp. Mijn klas is heel klein (12 mensen). Er zitten enkele herrieschoppers in maar de rest van de mensen is aardig serieus. Rooster valt ook reuze mee, komende week heb ik dinsdag vrij, woensdag middag ook. Donderdag zit ik t/m de avond op school want dan heb ik hoefsmederij.
Wel vervelend dat je de hele dag niks zit te doen omdat je alles al kan Eviii
Zo ik heb de blokstage erop zitten. Even een ijzer eraf halen was de eerste keer toch moeilijker dan het leek. Nu binnen een paar minuutjes alle 4 eraf. Veel geleerd wel.
Paard met rotstraal waarbij de straal van het leven af was gerot. Je keek zo op het leven nadat de straal eraf was. Vond het reuze interessant, eigenaar schrok zich dood.
Ijzers smeden gaat ook goed, alleen die rits is lastig.. Al met al wel echt het idee goed gekozen te hebben!
Gisteren naar Horse Event geweest. Ik was helemaal blij want de hal met paardenlongen, darmen enzo was weer terug. Ik vind dat soort dingen echt super interessant. Verder ga ik altijd wel naar de stand van mediaboek. Dit keer een boek over rugproblemen en een klein boekje: logboek voor paard/pony. Verder een set sokken omdat die echt super goedkoop waren en een nieuw touwhalster voor paardlief.
Maandag begin ik echt, dan heb ik mijn eerste lessen. Mijn jas moet ik nog regelen omdat ik er niet was op de kennismakingsdag, agenda krijgen we ook van school maar leek mij een onhandig ding.
Ik was er vandaag wel maar ik had geen hemdje aan. Ik was het meisje met een zwart t-shirt, spijkerbroek en (later) een zwart vest met witte bedrukking.
Heb de eerste toetsen alweer gemaakt en heb de eerste cijfers al weer binnen! Heb maandag paarden geschoren op school, altijd leuk om te doen. School bevalt nog steeds goed
Hier bevalt het ook nog steeds, gister bij ruitervitheid een onverwachte test gehad, had te maken met het inschatten van je loopsnelheid. Ik heb ongeveer een 9,5 gehaald daarvoor. Komende dinsdag heb ik mijn eerste toets: gezondheidszorg paard.
Met de hoefsmederij gaat het ook goed, ik heb het bakappen redelijk door en begin ook wat gevoel te krijgen voor het smeden.