Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nanno_123 schreef:net de hhs gebeld.. en er is geloof ik wat fout gegaan en hun weten nog niets over informatie van de nieuwe studenten dus krijg pas half augustus te horen hoe en wat.. hoop dat mn boeken dan nog optijd zullen zijn!
Lessie schreef:Nanno_123 schreef:net de hhs gebeld.. en er is geloof ik wat fout gegaan en hun weten nog niets over informatie van de nieuwe studenten dus krijg pas half augustus te horen hoe en wat.. hoop dat mn boeken dan nog optijd zullen zijn!
Wat mis gegaan?
Heb je je studentenpas al? Want die heb ik wel van de hhs gekregen. En mijn boeken zijn ook al besteld + kreeg vandaag een boekje van de hhs.
Edit: ik zie inderdaad dat er bij jouw studie nog niks staat..

Snap d'r helemaal niks van haha
Ronaa94 schreef:Ja dat dus Smee, al die termen... ik heb het al weer opgegeven
Ik hoef er geen spelletjes op te doe enzo, dat kan ik thuis op deze laptop doen. Maar ik wil gewoon een licht dingetje erbij
Ga deze week eens even serieus opzoek.
Macbook heb ik op de middelbare school wel eens mee moeten werken maar had echt altijd ruzie met dat dingSnap d'r helemaal niks van haha
Dan in combinatie met een processor die het allemaal aankan en genoeg werkgeheugen.
Ik zou echt niet weten wat een beetje normaal is haha. Ik had namelijk op de middelbare zo'n schoudertas van Converse, maar die is wel groot als je toch niet veel boeken mee hoeft te nemen
Hij is wel heel ruim, dus een laptop van max 15.6" zou er nog best inpassen