xlisza suc6 morgen.. Ik begin morgen meteen met 2 uur rechten..

Weet ook iemand hoe het zit met HBO en Dislecties zijn.. ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:[***]_R Komt goed..! Ik heb het ook overleefd.. Ik zit een paar dagen nu aan de pasiflora van vogel..Morgen meteen een hele lange dag. Ik moet van half 10 tot half 6.. Gelukkig wel mijn langste dag en verder veel minder en fijner..
Ik heb de laatste 2 jaar een super rot klas gehad dus erger kon mijn klas niet worden en lijkt ook wel een fijne klas.
[***] gewoon in en uit ademen..
Normaal gesproken word je niet opgegeten op je eerste schooldag.
xlisza suc6 morgen.. Ik begin morgen meteen met 2 uur rechten..Absoluut geen idee wat ik daarvan moet verwachten HAha
Menino schreef:Je kunt altijd even in het FSW van de UL kijken of ze daar je boeken hebben en kopieën maken. Anders wil ik ook wel even in de grote UB kijken als je ze in het FSW niet kunt vinden, want ik weet niet of studenten aan de hogeschool een LU-kaart aan kunnen vragen. Mocht het nodig zijn, moet je maar even een PM sturen.oohjee, ik had daar helemaal geen rekening mee gehouden... Die boeken![]()
Dat geld heb ik echt niet ...... En weet niet of mams het wel heeft . pff...
XxLiEsJuHhxX schreef:Dat verschilt per opleiding of school, ik zou gewoon even bij je mentor of studiebegeleider/-adviseur/-coördinator langsgaan.Martine_R Komt goed..! Ik heb het ook overleefd.. Ik zit een paar dagen nu aan de pasiflora van vogel..Morgen meteen een hele lange dag. Ik moet van half 10 tot half 6.. Gelukkig wel mijn langste dag en verder veel minder en fijner..
Ik heb de laatste 2 jaar een super rot klas gehad dus erger kon mijn klas niet worden en lijkt ook wel een fijne klas.
Martine gewoon in en uit ademen..
Normaal gesproken word je niet opgegeten op je eerste schooldag.
xlisza suc6 morgen.. Ik begin morgen meteen met 2 uur rechten..Absoluut geen idee wat ik daarvan moet verwachten HAha
RM_ schreef:Krijg je dan ook pas vanaf 1 okt stufi??
En wonen jullie allemaal op kamers?
Ik nog niet maar moet drie dagen in de week om 8.45 op school zijn en dan moet ik de trein van 7.10 hebben