Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
11AFotograaf schreef:Ik zit bij de Rabobank, maar ik krijg netjes ieder kwartaal een overzicht van mijn bankkosten per onderdeel. Misschien dat je dat op kunt vragen?
holly schreef:Dat is echt spam hoor Paan en die krijgt iedereen, wel of niet klant bij die bank.
Yucca hele leuke foto's!
Apart, wie waen je bezoekers? Andere ondernemers, of jij en ik die het tuintje eens willen veranderen/mooi maken voor van de zomer?
Yucca schreef:Ik krijg ook bijna dagelijks spam-mails van de ABN (en vele anderen) en ik ben niet eens een klant bij hun, dus tja!
Ondernemersplan schrijven kan inderdaad veel helpen om goed bij jezelf te raden te gaan waarom je wil starten en wat je voor ogen hebt. Als je geen doelen stelt, heb je ook niet om naartoe te werken. Het bedrijfspand zou ik goed uitzoeken: heb je detailhandel nodig, wat is een goede vestigingsplaats, gas/water/licht, kan je evt. in een gemeenschappelijk pand?
Ik zit in de drukste tijd van het jaar en ik heb een paar weekende geleden op twee beurzen gestaan. Niet direct klanten uit voortgekomen, maar hier wel een leuke impressie van de stand op de tuinbeurs: http://www.wilgenwilg.nl/geen-categorie ... -kan-zijn/
JolandaS schreef:11AFotograaf schreef:Ik zit bij de Rabobank, maar ik krijg netjes ieder kwartaal een overzicht van mijn bankkosten per onderdeel. Misschien dat je dat op kunt vragen?
Mmm, zo'n overzicht heb ik nog nooit gehad. Maar jij bent met zo'n starterspakket begonnen toch? Misschien hoort het daar standaard bij.