Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 12:00

Balen joh van al die vertraging 1234. En idd voor jezelf op komen hoor wat betreft werk :P Je mag ook nog wel wat vrije tijd hebben

Ik heb sinds lange tijd zo weer eens concours op ander terrein (paar weken terug nog wel bij de eigen club)
Ben benieuwd hoe het gaat..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 12:07

Succes met je concours :D

En indd, ik wil best voor ze werken maar soms is het wel weer genoeg :')
Sowieso bellen ze altijd op momenten dat ik niet kan opnemen, maar doordeweeks ben ik al druk en als ik dan in weekend ook fulltime moet werken... (ook iedere zondag en vrijwel iedere zaterdag, bijna geen enkele zaterdag dat ik niet ben gevraagd om te werken) heb nu geluk dat ik geen schoolwerk heb (al wil ik ook nog ff t verslag van deze week afmaken) en ook geen projecten, maartoch.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:01

Succes met je concours!!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:31

Succes met concours!

Ik heb straks diner wat onze sjaars moeten organiseren (alles zelf koken, niks uit blik oid), ben heul benieuwd!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:34

succes Phylos!

Ik kom net terug van een uurtje heerlijk paardrijden! Het was wel errug, vroeg, om 9 uur me bed uit en om half 11 al op een paard. Maar het was wel een heerlijk uurtje ochtendgymnastiek. Ging ook verrassend lekker ondanks het onstuimige weer en hyperdepieperpaardjes. Nu eventjes bijkomen en dan zo maar weer eens bezig met me laatste tentamen. Maar eens het verplichte boek gaan lezen, want die heb ik ook pas een tijdje terug weten te bemachtigen. Gelukkig is het ook flutweer dus vind ik het ook wel lekker om binnen op de bank met een boek te zitten. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:54

succes phylos!

heerlijk dat je geen huiswerk hebt 1234, alleen wel jammer dat je telkens wordt gebelt om te werken. Al kan je ook het positieve zien, ze vinden je blijkbaar er goed ;) en lkkr centjes!
die kan ik wel gebruiken.. helaas door stage en inhalen school en paard nergens een plek voor een goed baantje.. ben te oud voor de uren die ik kan werken xD ben 20 en dan wil een supermarkt je zowiezo niet meer voor alleen een zondag bijv..

dit weekend staat voor mij in het teken van verslagen maken en lessen bedenken! en dan in de namiddag ontspanning bij mijn paard (en vriendje lief :))
ik kan helaas niet training omdat paardje lief ziekjes is :( over 1.5 weer controle en dan mag ze hopelijk aan de bak (al is ze liever lui dan moe )

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:20

Wat gaan jullie toch vreselijk snel! :')
Ik ben echt kapot, haha. Veel te drukke week gehad.

Mijn date is intussen alweer tien pagina's geleden, maar het was hartstikke gezellig! We hadden dus echt totaal geen plan, dus na een half uurtje zoeken naar een cafeetje/sightseeing (Dom, Neude, Oudegracht), zijn we maar bij het eerste café dat we tegenkwamen gaan zitten. Buiten, onder de terrasverwarmer. (Jaja, daar zit je dan, als milieukunde student, maar vooruit, it's for the purpose of a greater good :Y) ) We hadden af en toe wel wat stiltes, maar niet vervelend. We hebben wel gewoon gezellig gepraat. Gelukkig zijn we allebei zo subtiel als maar kan, dus op een gegeven moment zei hij 'Nou, zal ik dan maar direct zijn? :')'. Nou, en direct was 'ie, haha. Uiteindelijk werd het een beetje koud, dus zijn we maar binnen gaan zitten. Alleen daar waren de tafeltjes te breed om overheen te zoenen, dus ja, toen moesten we helaas maar vertrekken. }:0 Nouja, uiteindelijk heb ik 'm op 't station afgezet (hij wilde wel mee naar huis, maar dat ging me dan toch weer een beetje te ver), en nouja, om half 1 was ik thuis. Dus al met al hebben we het best lang volgehouden. (half 8 tot +- kwart over 12, zoiets)
Was in ieder geval gezellig, en we hebben al afgesproken dat ik de volgende keer naar Amsterdam kom. (Wat dus betekent dat er een volgende keer komt, chill. :) )

Verder was ik vrijdag nog met mijn studievereniging op excursie naar het COVRA in Zeeland. Dat is een organisatie die radioactief afval opslaat. Was echt superinteressant en ook best wel indrukwekkend. Je mocht gewoon op de vaten lopen (die met hoogradioactief afval zitten in de vloer opgeslagen) en ze aanraken etc. Was in ieder geval superleuk om eens te zien, en mijn beeld van kernenergie is ook wel veranderd. Ben nog steeds geen voorstander, maar zien hoe het opgeslagen en verwerkt wordt, dat maakt wel dat ik het ietsje minder slecht vind.
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4910_n.jpg Deze heb ik even van facebook geplukt, maar je ziet dat het daar ook gewoon echt ligt, allemaal van die betonnen blokken. Heel apart.

Ik heb trouwens zo veel bijgelezen dat ik geen idee meer heb wat er gezegd is. Volgende keer zal ik mijn huiswerk beter doen! :Y)

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:03

Hoi! Ik ben ook weer terug van weggeweest!
Ik gahet proberen om weer bij te houden, maar ben erg druk geweest de laatste tijd.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:03

Welkom terug :D
Het gaat hier ook echt heel snel.

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:05

Ja, dus ik ga er maar niet aan beginnen om bij te lezen.
Tegen de tijd dat ik bijgelezen heb kan ik weer opnieuw beginnen :P

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:08

Haha in het weekend is het wat rustiger, dat scheelt wel.. :P
Kan zo ook geen noemenswaardige dingen bedenken eigenlijk. :')

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:12

Klinkt als een erg gezellige date! Van kernenergie etc heb ik geen verstand. Lijkt me alleen voor zover ik er verstand van heb, niet al te best..
WWR welkom terug

Concours ging erg lekker vandaag. Had 193 en een tweede prijs. Erg blij mee, toch een keer waar voor je werk :P Was al weer een tijdje geleden.

Nu nog even een stukje wandelen met hond en moeders en daarna lekker met de beentjes omhoog op de bank..

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:13

Oké dat scheelt alweer :)
Gefeliciteerd Marije! Netjes!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:14

Ohja de date, vergeten op te reageren, die was erg geslaagd zo te lezen. :))
Alleen is de vraag nog of 'ie goed kon zoenen... :')

Gefeliciteerd met je WP Phylos, goede punten!

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:16

Date? Ik ga toch even terug lezen :))

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:18

Haha staat boven je eigen post :P

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:18

Ja, erg he? :oo
Fijn dat je date leuk was! :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:36

Anoniem schreef:
succes phylos!

heerlijk dat je geen huiswerk hebt 1234, alleen wel jammer dat je telkens wordt gebelt om te werken. Al kan je ook het positieve zien, ze vinden je blijkbaar er goed ;) en lkkr centjes!
die kan ik wel gebruiken.. helaas door stage en inhalen school en paard nergens een plek voor een goed baantje.. ben te oud voor de uren die ik kan werken xD ben 20 en dan wil een supermarkt je zowiezo niet meer voor alleen een zondag bijv..

dit weekend staat voor mij in het teken van verslagen maken en lessen bedenken! en dan in de namiddag ontspanning bij mijn paard (en vriendje lief :))
ik kan helaas niet training omdat paardje lief ziekjes is :( over 1.5 weer controle en dan mag ze hopelijk aan de bak (al is ze liever lui dan moe )

Hahah jaah eigenlijk echt wel heerlijk, geen huiswerk of projecten ff. Super relaxt! Normaal begint het volgende project waar het vorige project eindigde :') Dr komt geen einde aan :)) Nu ff 3 weekjes ertussen en dan weer aan de bak met project, lessen en toetsen. !
Lijkt me opzich best een leuk blok :P

Toen ik begon werkte ik in de zomervakantie :j toen ben ik toen school weer begon na de vakantie (vorig jaar, 2010), op vrijdagavond en zaterdag gaan werken (zondag zat al vol), dat ging zo heel lang door, toen ben ik op alleen zaterdag gaan werken en af en toe een avondje tussendoor, en uiteindelijk op zaterdag en zondag, toen ik op kamers ging :j
Want tja... ik kan moeilijk vanuit Arnhem naar Den Haag komen door de weeks.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 01:23

Gefeliciteerd met je concours Phylos! :D

Heb vandaag niet zoveel gedaan aan me studiwerk, was zo moe van dat vroege opstaan en meteen een uur intensief paardrijden. Dus ben op me bed gaan liggen met me studieboeken maar halverwege in slaapgevallen. :P Dus morgen poging 2.

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 01:29

xSwanHeart; klinkt als een geslaagde date! Vlindertjes in je buik of dat dan weer net niet? :D
Phylos gefeliciteerd met je punten.
Ik werk het hele weekend, dus niet veel boeiends na mijn avontuur donderdagnacht. :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 02:39

xManon_ schreef:
Ohja de date, vergeten op te reageren, die was erg geslaagd zo te lezen. :))
Alleen is de vraag nog of 'ie goed kon zoenen... :')

Gefeliciteerd met je WP Phylos, goede punten!

Laten we zeggen dat ik daar in Paradiso al achter was: JA :') Eindelijk eens niet zo'n figuur dat gelijk z'n tong achterin je keel douwt.
En vlindertjes, dat weet ik nog niet helemaal. Maar hij is wel leuk, dus zeker nog voor herhaling vatbaar.

Top dat je concours lekker ging, Phylos! Beloond met een mooie score ook :)

Enneh, Mara, in slaap vallen tijdens het leren?! Foei!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:07

Hoi dames!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:12

Goeiemiddag 8-)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:14

Wow, ja het is gewoon al middag... Misschien zo m'n bed eens uit komen en gaan douchen en ontbijten...

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:15

Haha ohh slecht :')
Ik werd om 10 uur wakker gesmst en heb gewoon al een verslag afgemaakt net..
En jij ligt nog te meuren.. :')