Maar ik ga het ook nog een keer op 3 januari vieren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bij veulens kun je ook erg veel zien en leren.
moesten we zelf ook adhv knuffels in zown opstelling, voelen door zown gat in welke ligging hij ligt en hoe je em goed kan leggen xD 

vandaar dat ze die 3-weken stage 'schapenstage' noemen omdat het met schapen was, officieel. Al hoef ik waarsch. de fokkerijstage niet meer te doen. Volg nu komende periode gewoon les en laatste 3 weken die stage. 

Beetje slecht over nagedacht. Dus zeiden ze toen van, dan moet je het tijdens die periode doen.
die stages kan k dan veel beter en nuttiger gebruiken in de richting die ik op wil.
)
)!! En een goed idee samen met je huisgenootje te gaan eten! Spreek je goed duits?
)

Phylos schreef:Nee ik spreek niet goed Duits, we spreken in het Engels met elkaar, maar ook dat laat bij mij erg te wensen over. Ach ja, gewoon maar proberen

T communiceren in het Engels gaat wel, maar toch vind ik t soms wel makkelijker als ik gewoon nederlands had kunnen praten
Dan kan je dingen soms veel makkelijker verwoorden xD Soms kom je niet op een woord of zin in het Engels en denk je, oliebol! En dan gooi ik er gewoon wat nederlandse woorden doorheen 
is ie al aangesloten?
Dolfijntherapie of equitherapie.
Dus totaal niets met fokkerij 

echt naaiend. 

Er was een journalist en fotograaf op school voor een artikel in De Gelderlander over de opleiding Dier&gedrag. Die fotograaf wilde in onze les foto's maken, en hij ging achterin de klas staan met zn grote camera. Maar we kregen allemaal filmpjes te zien van bevallingen bij schapen, waarbij er verschillende liggingen te zien waren en hoe dat opgelost kon worden xD T zag er soms wel 'vies' uit, en je zag die fotograaf echt met zown heel vies hoofd kijken hahahaha die vond het te smerig om te zien en dacht echt van, wat doe ik hier?