Ik heb vandaag weer lekker geshopt en ideeen opgedaan bij de ikea en leenbakker. Heb super zin in de verhuizing volgende week! Al verhuizen we wel in 2x omdat er na 15 augustus nog wat meubels gemaakt moeten worden die we ook nog moeten verhuizen...
Ik help je hopen RS! Kamer klinkt in elk geval super ja. Lekker groot en een eigen wastafel! Wat wil een mens nog meer?
Ik ben nog geen steek verder. Ben nu ook op kamernet aan het reageren, maar ook dat schiet niet echt op. Hoop echt dat ik maandag goed nieuws krijg van die ene kamer waar ik als het goed is volgende week mag komen hospiteren. Maar aangezien ik nu al twee keer gehad heb dat de kamer al gewoon weg bleek vóór de hospiteeravond heb ik nog niet te veel hoop.
lijntjuhhh
Geplaatst: 29-07-11 22:18
Ik meld me hier ook, al ben ik nog niet op kamerjacht. Ik ga komend jaar beginnen met bewegingswetenschappen in Groningen, het is voor mij 25 minuten met de trein naar de stad. Dus ik blijf eerst thuis wonen zodat ik aan de studie kan wennen en kan zien of het wel een studie is waar ik het naar mijn zin heb (het is mijn "2e keus studie"). En als alles goed bevalt ga ik na een half jaar/jaar opzoek naar een plekje voor mezelf. dat is nu het plan tenminste.. Wel vind ik dit topic super handig qua inrichtingstips alvast.
Mag ik me ook melden? Ik woon al 2 jaar op kamers, maar ga per september over naar een nieuwe kamer. Dus ik zit weer helemaal opnieuw in de verhuissfeer! Ook moet ik al mijn meubels nieuw kopen, want ik zat nu 2 jaar in onderhuur (dus met meubels van de originele eigenaar), dus ik ben al heel de Ikea gids aan het uitspitten
Ja, die nieuwe kamer is wel duizend keer beter! Meer ruimte, lagere huurprijs, en leukere huisgenoten Enige nadeel is dat die kamer aan de andere kant van de stad ligt, en dat ik daarom wel moet stoppen met mijn verzorgpaard.. Maar het is helaas niet anders.
@Szan Fijn dat je nieuwe kamer in bijna alle opzichten beter is!
Zooooooo ik ben bezig mijn inboedel op marktplaats op de kop te tikken, scheelt enorm qua prijs!!
Heb nu dit bed al gekocht: (denk even een roze bloemetjesdekbed erbij)
En op deze kast ben ik druk aan het bieden, als scheidingswand met woongedeelte Wel met 5x5 vakken
SimoneDV
Geplaatst: 31-07-11 20:57
oh leuke dingen! marktplaats kan inderdaad ideaal zijn dan. Het lukt trouwens best nog veel mensen een 2 persoons bed in hun kamer kwijt te raken te zien aan alle bedden die hier langs komen.
Ik heb een 1 persoons bed Maar dan heb ik ook een hoogslaper (met bureau)
Ik heb ook zo'n soort kast... M'n zus moest ervanaf en niemand wou 'm hebben op MP, dus mocht ik hem hebben Is niet dezelfde, maar hij lijkt erop
Szan
Geplaatst: 31-07-11 21:36
Iemand overigens nog interesse in een mini-koelkastje voor op de kamer? Hij is ong. 2 bierkratjes hoog ( ) maten weet ik niet precies. Werkt nog als een tierelier en je mag 'm gratis op komen halen Hij staat toch maar in de weg Edit: af te halen in Utrecht
Laatst bijgewerkt door Szan op 31-07-11 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt
@never_mind, jij gaat ook dierwetenschappen doen toch? Heb jij toevallig al iets van de introductie gehoord? Ben benieuwd naar de foto's waar heb je je kamer?
Ik heb gister de gordijnen op maat gemaakt en opgehangen en mn garderobekast in elkaar gezet. Viel me nog mee die kast van ikea, ziet er vaak moeilijker uit dan het is haha.
mooi dat je alles klaar hebt astrid. ik heb ook zin om alles te verhuizen. nog 3 weekjes
Never_Mind
Geplaatst: 01-08-11 16:33
Kikkie_ schreef:
@never_mind, jij gaat ook dierwetenschappen doen toch? Heb jij toevallig al iets van de introductie gehoord? Ben benieuwd naar de foto's waar heb je je kamer?
Klopt Heb alleen de afgelopen week een brief gehad met wat info dat ik al wist Met een stel folders van de Lidl en wat studentenverenigingen... 2x in 1 week precies hetzelfde
Ik heb mijn kamer in de flat op Asserpark
Foto's komen zometeen, ik moet eerst ff m'n vader helpen Maar ik zag al wel dat ze niet zo bijzonder zijn, je kan de indeling ook niet echt heel goed zien ofzo
Never_Mind
Geplaatst: 01-08-11 17:38
Hier dus de foto's
Eerst ff een fotootje gemaakt van de kleur op de muur: Het is niet helemaal dezelfde kleur, maar hij lijkt wel meer dan de vorige foto's Kleur lijkt het meeste op de echte kleur rechts op de foto (raamkant)
Zelfde muur nu. Links van de kast heb ik nog een look-a-like regisseursstoel
En de andere muur Bed+bureau dus. Rechts van het bed staat de kledingkast...
Overblijvende muur (met de deur erin) heb ik (nog) niets staan. Daar komt iig nog een memobord aan de muur. En ik moet nog een mooi plekje voor die lack tafeltjes zien te vinden (onderin de laatste foto)