Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet! 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet! 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:16

Ik zou het gewoon even overleggen Danielle, bij mijn vorige baan kon ik ook gewoon de vrijdag als laatste dag draaien, terwijl de maandag toen ook officieel mn laatste dag was. Heb je nog vakantiedagen over?

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:23

Zoooo gesprek zit erop! Ging goed :)
Vrijdag hoor ik meer

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:36

super zeg!! en nu dan dus in spanning zitten voor vrijdag...

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 22:05

x_Irisje_x en anderen, mooi dat er positieve vooruitgang is bij jullie. *\o/*

Hier wil het nog steeds niet zo vlotten, maar we houden de moed er maar in.
Vandaag ook nog niks gehoord van het bedrijf die de baan had echt leuk vind.
Ik ben bang dat ik niks meer ga horen van het bedrijf. Vind het niet echt netjes dat je helemaal niks
meer hoort, als je een brief schrijft waar ik toch ff me best op heb gedaan en dan een week later
ook nog belt voor de zekerheid dat hij wel goed is aangekomen....

Het komt vast wel een keer goed.... :j

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:25

Ik zet ook nog maar eens een stipje (in het vorige topic ook al eens gereageerd). Ik ben nog steeds op zoek, nog 6 weken te gaan bij mijn huidige werkgever en dan is mijn contract voorbij :(

Zoekt er iemand nog een fulltime baan (36-40 uur) in de administratie in de omgeving van Doetinchem? Je moet wel affiniteit hebben met de agrarische sector (melkveehouders, akkerbouwers, varkenhouders ed.). Van een boerderij komen is helemaal een pré. Voorkeur gaat uit naar een jonger persoon. (schat in tussen de 20-30 ongeveer) Interesse... PB me maar (is mijn huidige functie ;) hahaha dan geef ik even meer info over bij welk bedrijf en de vacature.

We moeten elkaar toch een beetje helpen he, in deze tijden.... |(

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:00

xkusssx schreef:
Zoekt er iemand nog een fulltime baan (36-40 uur) in de administratie in de omgeving van Doetinchem? Je moet wel affiniteit hebben met de agrarische sector (melkveehouders, akkerbouwers, varkenhouders ed.). Van een boerderij komen is helemaal een pré. Voorkeur gaat uit naar een jonger persoon. (schat in tussen de 20-30 ongeveer) Interesse... PB me maar (is mijn huidige functie ;) hahaha dan geef ik even meer info over bij welk bedrijf en de vacature.

oliebol, was helemaal mijn ding geweest (denk ik).
Jammer dat ik helemaal boven in nederland woon.

Maar je mag wel pb-en weet ik wat voor functie en wellicht dat er ook zoiets in de buurt is ;-)

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 00:05

Misschien dat jullie het weten.

Weet iemand bijtoeval een bedrijf waar ik in projecten mee kan werken, voornamelijk in het webprogramering vanuit mijn eige huis?
Ik hoef er geen geld voor te hebben maar wel als werkervaring opdoen want dat zal dan ook goed staan op me cv.

Ik ken html,css[crossbrowser geen problemen], JQuery en de geadvanceerdere Javascript begin ik ook aardig onder de knie te krijgen.
Ik ben geen webdesigner maar wel een programmeur en navigatie architect.

oxer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:24

Even een stipje..

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 02:13

@joyce2: Ik ben nu orderpicker bij een non-foodorganisatie. Ik maak de bestellingen van de winkels in orde en zorg dat het bij de juiste vrachtwagenlaadplaats (leuk scrabblewoord :)) komt te staan. Maar ik krijg nu steeds meer last van mijn knien door het vele lopen en telkens op- en afstappen van je wagentje. Dus wil iets anders met minder activiteit (loop nu 7uur per dag). Zit aan te denken om cursus hondentrimmen te doen, is ook wel veel staan, maar toch weer anders.

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 02:20

ik kreeg vandaag een afwijzing, zo balen 2 goede gesprekken een dag meegedraaid.en dan wordt je nog gedumpt.
Zo balen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:27

@Juud: Hondentrimmer, dat wou ik ook... tot ik hoorde hoeveel stage je moet lopen (niet te combineren met een fulltime baan) en hoe slecht je rond kunt komen als trimmer. Ik heb het dus maar voorbij laten gaan, maar misschien dat er bij jullie in de regio wel veel vraag naar is, dan is het zeker de moeite waard!

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 10:17

Wat ontzettend balen Realmagic!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 10:38

Ben ik ook weer even...

Ik zit met een 'probleempje', 2 weken geleden heb ik gesolliciteerd op een keileuke functie..
Gesprek verliep vlot en erg positief. Ben ook echt met een goed gevoel weggegaan..
Helaas heb ik tot op heden nog niks gehoord, waar ik best van baal want ik heb zo'n zin in de baan en wil ook wel een beetje weten of het positieve gevoel terecht was.
Vorige week heb ik al een mailtje gestuurd met oa in of ze al wat meer wisten maar daar heb ik niks op terug gehoord. Zou ik nu nog een keer bellen of langsgaan? Ik wil ook niet opdringerig overkomen maar wel graag duidelijkheid.. :o

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:31

Sita, ik heb onlangs ook een tijdje zitten wachten en na precies twee weken heb ik er een poeslief mailtje aan gewaagd.

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:50

Hoihoi, ik kom hier ook maar weer eens kijken..
Nogsteeds baanloos helaas ;(.
Zie dat het hier ook nog niet echt opschiet voor veel mensen :(:)
Haike wat voor baan was dat? En was dat die stal in kaatsheuvel?

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 13:37

xkusssx schreef:
Ik zet ook nog maar eens een stipje (in het vorige topic ook al eens gereageerd). Ik ben nog steeds op zoek, nog 6 weken te gaan bij mijn huidige werkgever en dan is mijn contract voorbij :(

Kun je zelf niet proberen dat jouw contract verlengd wordt ??

Plukje schreef:
Sita, ik heb onlangs ook een tijdje zitten wachten en na precies twee weken heb ik er een poeslief mailtje aan gewaagd.

Kreeg je toen een gunstig antwoord, of hadden ze al iemand anders op het oog of zo zonder jou al geïnformeerd te hebben?

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 13:54

joyce2 schreef:
@Juud: Hondentrimmer, dat wou ik ook... tot ik hoorde hoeveel stage je moet lopen (niet te combineren met een fulltime baan) en hoe slecht je rond kunt komen als trimmer. Ik heb het dus maar voorbij laten gaan, maar misschien dat er bij jullie in de regio wel veel vraag naar is, dan is het zeker de moeite waard!

Nou ja, ik heb zitten googlen en de dichtstbijzijnde salon zit of in Enkhuizen, of Zwaagdijk, of Hoorn (allemaal +/- 10 km afstand.) En ik zie hier heel veel honden langs mijn raam lopen. Ik werk nu 4 dagen, dat kan ik naar 3 doen en dan alsnog redelijk verdienen (vriend heeft goede baan, dus die minder salaris zal t m ook niet doen). Alleen nog het geld bij elkaar krijgen voor opleiding en materialen..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:01

dark_moon schreef:
Plukje schreef:

Kreeg je toen een gunstig antwoord, of hadden ze al iemand anders op het oog of zo zonder jou al geïnformeerd te hebben?

Daar ben ik ook benieuwd naar... :)

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:13

|(, had maandag de 2e ronde sollicitatiegesprekken.. Had er best een goed gevoel over (en dat heb ik niet zo snel)
Krijg ik net te horen dat ik niet door ben |(
7 maart nog een sollicitatiegesprek.. en nou maar weer vol aan de bak met solliciteren

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:30

Sita_ schreef:
dark_moon schreef:

Daar ben ik ook benieuwd naar... :)

Dat laatste ;).

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:38

En wat heb je toen gedaan dan? Nog teruggemailt oid?

Wat balen Kim.. -O-

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:44

Ik vind dat echt slordig he, hoe moeilijk is het nou om via mailtje/belletje/brief even te laten horen dat het hem niet gaat worden :x

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:45

Ja, slordig is het ook.. Nu weet ik natuurlijk niet of ik het niet geworden ben, maar ik heb ook al gemaild en ook niks op terug gehad.. := Ach, wrs. ga ik er vrijdag even heen.. Kan ik het gelijk vragen hoe of wat..

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:48

Nee oke bij jou nog niet maar bij Plukje b.v. wel.
Ik heb nou in binnen 1 week 2 sollicitatiegesprekken gehad en antwoord, nou is dat wel heel snel maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent das ook wel eens fijn!
Ik zal voor je duimen Sita!

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:06

ook zowat reageer je op een advertentie voor cassiere bij een groothandel
krijg je terug dat je niet in het profiel past.
Sta al 14 jaar achter de kassa bij diverse dingen.
Welk profiel.....?