Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xkusssx schreef:Zoekt er iemand nog een fulltime baan (36-40 uur) in de administratie in de omgeving van Doetinchem? Je moet wel affiniteit hebben met de agrarische sector (melkveehouders, akkerbouwers, varkenhouders ed.). Van een boerderij komen is helemaal een pré. Voorkeur gaat uit naar een jonger persoon. (schat in tussen de 20-30 ongeveer) Interesse... PB me maar (is mijn huidige functiehahaha dan geef ik even meer info over bij welk bedrijf en de vacature.
We moeten elkaar toch een beetje helpen he, in deze tijden....
xkusssx schreef:Ik zet ook nog maar eens een stipje (in het vorige topic ook al eens gereageerd). Ik ben nog steeds op zoek, nog 6 weken te gaan bij mijn huidige werkgever en dan is mijn contract voorbij
Zoekt er iemand nog een fulltime baan (36-40 uur) in de administratie in de omgeving van Doetinchem? Je moet wel affiniteit hebben met de agrarische sector (melkveehouders, akkerbouwers, varkenhouders ed.). Van een boerderij komen is helemaal een pré. Voorkeur gaat uit naar een jonger persoon. (schat in tussen de 20-30 ongeveer) Interesse... PB me maar (is mijn huidige functiehahaha dan geef ik even meer info over bij welk bedrijf en de vacature.
We moeten elkaar toch een beetje helpen he, in deze tijden....
Plukje schreef:Sita, ik heb onlangs ook een tijdje zitten wachten en na precies twee weken heb ik er een poeslief mailtje aan gewaagd.
joyce2 schreef:@Juud: Hondentrimmer, dat wou ik ook... tot ik hoorde hoeveel stage je moet lopen (niet te combineren met een fulltime baan) en hoe slecht je rond kunt komen als trimmer. Ik heb het dus maar voorbij laten gaan, maar misschien dat er bij jullie in de regio wel veel vraag naar is, dan is het zeker de moeite waard!
dark_moon schreef:Plukje schreef:Sita, ik heb onlangs ook een tijdje zitten wachten en na precies twee weken heb ik er een poeslief mailtje aan gewaagd.
Kreeg je toen een gunstig antwoord, of hadden ze al iemand anders op het oog of zo zonder jou al geïnformeerd te hebben?