[HK] VWO Eindexamen 2010 IX: Op naar de uitslag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:13

Ik had dinsdagavond examenfeest, was gezellig :D Was gelukkig zo verstandig geweest om om 1 uur weg te gaan, en niet tot het einde te blijven, want woensdagochtend ging om kwart voor 7 de wekker weer, naar school, boeken inleveren (gelukkig had ik alles nog en zijn ze allemaal goed gekeurd :P),
toen naar huis, tas inpakken, en toen gingen we naar Enschede.
Ik ging daar meedoen met de Geste-dagen, dat zijn kamerzoek dagen in de stad voor studenten van de UT. Dus eerst gelunched in de pakkerij (het gebouw met alle 4 de studentenverenigingen), daar ook rondleiding gehad en vanalles gehoord over de studentenverenigingen,
toen gingen we huizen kijken in de stad.
Eerste huis was een gemengd huis, wist eerst niet wat ik van die mensen moest denken, daar bleven we ook slapen.
Huis 2 was een meidenhuis, vond ik wel een heel leuk huis.
Huis 3 was ook een meidenhuis, maar wat verder in de nieuwbouwwijk, stuk verder van de stad af dus, en vond dat huis helemaal niks.
Huis 4 was weer een gemengd huis, ook heel leuk, en vet groot!
bij huis 4 blijven eten, maar daar ben ik eerder weggegaan want moest naar mijn afspraak op de campus, dus heb daar ook geen telefoonnummer achtergelaten (zelf ook vergeten :o)

Huis op de campus vond ik echt 3x niks... woonde nu 4 jongens, 3 kamers leeg... maar die vond ik neit echt gezellig klinken, kamer was oké, nette kamers. Maar ik denk dat ik die ga afbellen.

Toen weer terug naar de pakkerij, was feest bij een van de studentenverenigingen, dus daar geweest tot een uur of 1/2, toen wilden we teruggaan, want anders moesten we iemand van het huis waar we sliepen wakkerbellen, want de ene helft sliep en de andere helft bleef tot vet laat, dus wij onderweg terug... kwamen we die andere helft tegen, dus wij toch maar weer terug naar het feest :P toen werd het om 3 uur ofzo vet rustig daar, dus gingen we weer naar huis,
zijn we in de woonkamer gaan zitten waar het dus ook gezellig was, werd wel vet moe op gegeven moment, maar had geen zin om naar bed te gaan, dus viel even bijna in slaap,maar had geen zin om naar bed te gaan, dus even laten was ik over mijn slaap heen :P
toen om half 6/6 uur toch maar naar bed gegaan :') Moest namelijk de volgende dag weer genoeg doen, dus leek me wel verstandig ;)

Kon gelukkig slapen tot half 11, toen moest ik de parkeermeter verlengen, was me niet gelukt snachts, bleek dus dat je er maar 2 uur mocht staan dus vandaar dat het me niet was gelukt er meer geld in te krijgen ;)

Toen om 1 uur bij de eerste stal wezen kijken, in Hertme ofzo, was een mooie stal, die staat nog open als optie!
Toen om half 3 (nouja iets later, want we konden het eerst niet vinden :P) naar stal 2, in duitsland, net over de grens.
Was ook een leuke stal, staat ook nog op ons lijstje, we twijfelen nog tussen deze twee stallen.
Toen naar stal 3, maar dat was niks. Was echt een boer, zei: dit zijn de stallen, dit is de prijs, hier zijn de kasten, hier komt een kantine en wc, heb je nog vragen? (binnen 3 minuten ofzo :')) Dus ik gevraagd of ik de bak mocht zien... nouja we moesten zelf maar een rondje gaan lopen over het erf en hij was ook op het erf als we nog vragen hadden. Was ook zelf mesten,d us geen volpension, dus dat wordt hem sowieso niet ;)

Toen savonds nog ee kamer op de campus kijken, was wel gezelliger dan die van gister, maar was hem nog steeds niet helemaal, die hebben net ook al gebeld dat ze mij geen geschikt persoon vonden, ik paste niet goed in de groep. Nouja, heb ook gezegd dat ik dat zelf ook vond ;)

Waren wel leuke dagen dus, maar was gister echt doood toen ik om 11 uur thuis kwam :z Heb nu al zin om daar te gaan wonen

Ga nu kijken voor kamers in de stad, want heb wel gemerkt dat ik dus niet op de campus wil wonen, maar wel in de stad :)

*sorry voor het lange verhaal :o*

R_obin

Re: [HK] VWO Eindexamen 2010 IX: Op naar de uitslag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:17

Klinkt wel super gezellig! :D En ook fijn dat je nu iig weet wat je wel en niet wilt.. Kun je nu wat gerichter gaan zoeken. :)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:43

Goedemorgen! Ik kom ook uit mn bed rollen. :') Maar ik lag om 6 uur in mn bed dus dan mag dat wel vind ik.

Zo heeeerlijk dat we geen verplichtingen hebben. :D

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:15

Klinkt goed. :))

Ik heb net mijn galajurk gekocht. :+: En gisteren kroegentocht gehad, was vet gezellig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:35

Gvd vriendje ignores me. Heb 'm nog een smsje gestuurd en als ie weer niks laat horen hoeft hij ook niks meer van mij te verwachten. :\

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:38

Zo ik ben ook nog een beetje brak van gisteren, maar daar heb ik eigenlijk geen tijd voor.. vanavond weer naar het dorp, morgenavond naar de stad en dan zondag rustdagje en dan maandag eindexamengala :=

vervelend vriendje :( wat is er dan? hadden jullie afgesproken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:54

Hoe bedoel je afgesproken?

Flink doorgehaald gisteren? :D

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:05

Ik ga. Doei allemaal! <3 Tot volgende week zondag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:06

Veel plezier! <3

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:30

Kapper is net weg, het is mooi geworden <3 Morgen krijgen jullie een foto!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:31

Nogmaals veel plezier vakantie mensjes. <3

Ligt je vriendje niet gewoon met zn luie reet op t strand? :P

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:31

Pfff wij eissen nu een foto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:36

Gittekit schreef:
Nogmaals veel plezier vakantie mensjes. <3

Ligt je vriendje niet gewoon met zn luie reet op t strand? :P

Vast wel, maar wat is de moeite van een smsje op een dag? :=

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:36

Stom dat ie niks van zich laat horen Tessa!

Zo weer werken voor het eerst in 4 weken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:38

Ik geef hem nog één kans. O:) Ik heb hem vanochtend mijn nieuwe nummer gesmst maar mss heeft ie met zijn slimme koppie wel naar mijn oude gesmst..

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:39

Wie weet heeft ie jouw smsje nieteens ontvangen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:43

Maar gisteren en eergisteren ontving hij het wel en die twee van vandaag dan allebei niet ?.. Lijkt me niet erg logisch.
Kan natuurlijk altijd, maar toch..

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:51

Nueve schreef:
Hoe bedoel je afgesproken?

Flink doorgehaald gisteren? :D

Nou viel mee, was wel redelijk op tijd thuis (2 uur/half 3 ofzo) maar we zaten al vanaf 6 uur aan de rosé, omdat we eerst gingen barbecuen.

Omdat ie niet reageert, dacht misschien hebben jullie afgesproken om iets te gaan doen, maar dat je niets van m hoort.
óf hij heeft zn mobiel niet bij zich, of batterij leeg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:09

Hij zit in Griekenland he.

Maar hij moet het ook zelf weten. Hij moet smsen omdat ie het zelf wil/ook fijn vindt om van mij wat te horen en niet omdat het een verplichting is.

En nu ga ik mijn koffer pakken. Ciao. :*

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:24

Vervelend Tessa, maargoed wie weet ligt hij aan het strand en is zijn telefoon niet daar, niet meteen het ergste denken, als hij gister enzo nog gewoon heeft teruggesmst... ;)

Veel plezier allemaal!

Ik ga even de wasmachine aanzetten en alvast beginnen met inpakken!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:34

Ahhh iedereen gaat nu al op vakantie. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:15

xFioon schreef:
Vervelend Tessa, maargoed wie weet ligt hij aan het strand en is zijn telefoon niet daar, niet meteen het ergste denken, als hij gister enzo nog gewoon heeft teruggesmst... ;)

Veel plezier allemaal!

Ik ga even de wasmachine aanzetten en alvast beginnen met inpakken!

Yessss I know maar hij is echt niet zo vandaar dat ik het wel oliebol vond! Want normaal spamt ie zo met smsjes haha. :D

Maar kreeg smsje dat hij in de planning had om me vanavond te stalken haha!

Meiden ik ga mijn spullen pakken en zo richting trein. Iedereen die nog weggaat een hele fijne vakantie! En de rest ook of course.

See yaaaa. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:19

HAHAHAHAH ik ben zo'n mongool.

Belde net een vriendin die ook meegaat: blablabla.. heb je trouwens je ticket al uitgeprint?

Whaaaaaaaaaat? Bleek die een maand geleden gemaild te zijn. Ik was het al driedubbel vergeten. Als zij dus niet gebeld had en het gezegd had.. :oo

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:22

Veel plezier Tessa! :)

Ik heb vanavond een boerententzuipbiergooifeest. jeuj. :D

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:33

Ik ga bier zuipen en poedersuiker roepen bij de WC experience. :Y) (okay stiekem lust ik helemaal geen bier. :=)