toen naar huis, tas inpakken, en toen gingen we naar Enschede.
Ik ging daar meedoen met de Geste-dagen, dat zijn kamerzoek dagen in de stad voor studenten van de UT. Dus eerst gelunched in de pakkerij (het gebouw met alle 4 de studentenverenigingen), daar ook rondleiding gehad en vanalles gehoord over de studentenverenigingen,
toen gingen we huizen kijken in de stad.
Eerste huis was een gemengd huis, wist eerst niet wat ik van die mensen moest denken, daar bleven we ook slapen.
Huis 2 was een meidenhuis, vond ik wel een heel leuk huis.
Huis 3 was ook een meidenhuis, maar wat verder in de nieuwbouwwijk, stuk verder van de stad af dus, en vond dat huis helemaal niks.
Huis 4 was weer een gemengd huis, ook heel leuk, en vet groot!
bij huis 4 blijven eten, maar daar ben ik eerder weggegaan want moest naar mijn afspraak op de campus, dus heb daar ook geen telefoonnummer achtergelaten (zelf ook vergeten

Huis op de campus vond ik echt 3x niks... woonde nu 4 jongens, 3 kamers leeg... maar die vond ik neit echt gezellig klinken, kamer was oké, nette kamers. Maar ik denk dat ik die ga afbellen.
Toen weer terug naar de pakkerij, was feest bij een van de studentenverenigingen, dus daar geweest tot een uur of 1/2, toen wilden we teruggaan, want anders moesten we iemand van het huis waar we sliepen wakkerbellen, want de ene helft sliep en de andere helft bleef tot vet laat, dus wij onderweg terug... kwamen we die andere helft tegen, dus wij toch maar weer terug naar het feest

zijn we in de woonkamer gaan zitten waar het dus ook gezellig was, werd wel vet moe op gegeven moment, maar had geen zin om naar bed te gaan, dus viel even bijna in slaap,maar had geen zin om naar bed te gaan, dus even laten was ik over mijn slaap heen

toen om half 6/6 uur toch maar naar bed gegaan

Kon gelukkig slapen tot half 11, toen moest ik de parkeermeter verlengen, was me niet gelukt snachts, bleek dus dat je er maar 2 uur mocht staan dus vandaar dat het me niet was gelukt er meer geld in te krijgen

Toen om 1 uur bij de eerste stal wezen kijken, in Hertme ofzo, was een mooie stal, die staat nog open als optie!
Toen om half 3 (nouja iets later, want we konden het eerst niet vinden

Was ook een leuke stal, staat ook nog op ons lijstje, we twijfelen nog tussen deze twee stallen.
Toen naar stal 3, maar dat was niks. Was echt een boer, zei: dit zijn de stallen, dit is de prijs, hier zijn de kasten, hier komt een kantine en wc, heb je nog vragen? (binnen 3 minuten ofzo

Toen savonds nog ee kamer op de campus kijken, was wel gezelliger dan die van gister, maar was hem nog steeds niet helemaal, die hebben net ook al gebeld dat ze mij geen geschikt persoon vonden, ik paste niet goed in de groep. Nouja, heb ook gezegd dat ik dat zelf ook vond

Waren wel leuke dagen dus, maar was gister echt doood toen ik om 11 uur thuis kwam

Ga nu kijken voor kamers in de stad, want heb wel gemerkt dat ik dus niet op de campus wil wonen, maar wel in de stad

*sorry voor het lange verhaal