Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
BertBaley schreef:Moontje1991 schreef:He botje het went vanzelf.
Wacht maar tot je een kleine, lage vingeretende briefenbus tegenkomt met aan de andere kant van de deur een postbode eetende beftekkel.
Dat valt chihuahapoep ineens heel erg mee.![]()
![]()
![]()
Sorry maar daar moest ik even omlachen!

2 wijken, 3 auto's geduwd en de laatste automobilist sterkte gewenst, die trok zo de deur uit z'n wagen 
Marije_jiplover schreef:Ik heb het vandaag ook weer overleeft. Voor iedereen die de auto wil pakken: je bent niet via je werk verzekerd als je met de auto schade rijdt tijdens het bezorgen met de auto.
Dat is alleen als je in een dienstauto van TNT rijdt. Bij ons wordt er op gehamerd dat we niet met de auto mogen bezorgen.
Maar het was vandaag beter te doen dan gisteren. Ik kon stukken fietsen, had meer grip in de sneeuw dan gisteren, gisteren waren de stoepen spiegelglad, nu door wat bevriezing van de sneeuw een stuk stroever.
Ik ben vanmorgen om 11 uur begonnen en was om kwart over 5 klaar.
@ Romytjuh: ik vind het logisch dat mensen jullie als aanspreekpunt zien. Jullie zijn de balie van het concern TNT, post wordt bezorgd door TNT, 1 en 1 is voor de klant 2.
Weet je niet toevallig het telefoonnummer van de Postbode plus uit jullie woonplaats?
Gewoon de klanten serieus te woord staan en de klachten over het bezorgen daarna doorgeven aan de betreffende postbode plus. Of aan het dichtstbijzijnde sorteercentrum. Ik neem aan dat jullie ook wel eens pakjes uitgereikt krijgen die niet uitgereikt konden worden en die de mensen moeten komen ophalen? Dat gebeurt bij ons door de postbode plus.
Het kan voor ons dat wel zo helder als glas zijn dat jullie vanuit de balie niets te maken hebben met het bezorgen, dat is het voor de klant niet.

en mensen vonden het zelfs zo grappig dat ze hun huizen uit kwamen om foto's te maken. 

Toekie schreef:Wat voor slee heb je gebruikt Yessy?
Want wij hebben alleen nog zo'n oude houten en ik denk bij nader inzien dat dat geen succes wordt als daar zware post op komt te liggen. Dan krijg ik 'm niet meer in beweging denk ik.