Kytha schreef:Wij hebben echt in de 2,5 jaar dat ik nu op school zit, 2 toetsen gehad ofzo![]()
Voor de rest worden wij gewoon in de praktijk getoetst door de opdrachten die we moeten maken. Maar ik doe BBL, dus dat scheelt misschien.
Ik zie het ff niet meer zittenzit in m'n laatste jaar, en zijn eind september begonnen. Moeten half november 1 heel boek (kernactiviteit!) af hebben incl. Proeve en daarna nog een heel boek, terwijl we in april onze laatste schooldag hebben.. Geloof niet dat ik het allemaal af ga krijgen
![]()
Op het werk is het ook superdruk, je krijgt officieel per week 1 uur dat je aan je opdrachten mag werken, maar in die 2,5 jaar heb ik echt nog nooit (behalve na werktijd) op m'n werk opdrachten kunnen maken
en ik wilde eigelijk na de VIG ook nog VPK (niv4) gaan doen, maar twijfel nu een beetje..
Wij hebben ook maar weinig toetsen gehad gelukkig!
Zit nu net in het tweede jaar maar wij zijn nog steeds bezig met Ondersteunen bij het leven van alle dag en die hoeve we pas in december af te hebbe! en daarna moeten we er nog 3:O erg raar, of ging dat ook zo bij jullie?! De proeve hoeve wij helemaal niet:|
Ik krijg gelukkig vaak 2 uur in de maand maar dat is eigelijk nog erg weinig!
zit in m'n laatste jaar, en zijn eind september begonnen. Moeten half november 1 heel boek (kernactiviteit!) af hebben incl. Proeve en daarna nog een heel boek, terwijl we in april onze laatste schooldag hebben.. Geloof niet dat ik het allemaal af ga krijgen

:p)
en dus met de laatste loodjes tot aan juni
bbl heeft zeker mijn voorkeur..

terwijl ik weet dat het niet slechter kan gaan als op me vorige stage want dat ad ik echt zwaar verpest