Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anneert schreef:Doe maar niet, ik klink echt als een idioot en super limburgs, vind ik zelf.
Ik ben bang dat ik van de zenuwen niets meer weet, maar t gaat om de fun. Ik houd echt van dat soort spelletjes.
Ontopic: Darah, voor wat voor functie had ook alweer gesprek (als je het hier al had gepost)
Ylvy schreef:Wat belachelijk Janine, ik zou juist zeggen tonen van lef en doorzettingsvermogen.
A_nouk schreef:Dames, mag ik ook met jullie mee komen kletsen?
Lees al maanden met jullie mee maar niet openbaar mee kunnen kletsen omdat er een risico in zat dat mijn wekrgever de berichten terug kon herleiden naar mij persoonlijk.
Heb ontzettend veel aan jullie tips gehad, bij een 6tal bedrijven op bezoek geweest en uiteindelijk weggekaapt door een bedrijf waarvan ik het totaal niet meer verwachtte dat ze me nog zouden bellen
Janine, wat een flut reactie om iemand op deze manier af te schuiven. Tootn juist van motivatie om op twee functies te soliciteren ! Maar je weet nu wel meteen dat dit een bedrijf is wat niet bij jezelf past als ik het zo lees !
Ben dan wel onder de pannen, maar hoop dat ik een bijdrage kan leveren aan dit topic...
En voor de mensen die iets in de richting van financieel medewerker met een uitloop naar Assistent controller zoeken in de omgeving van Eindhoven/ Ekkersrijt, mijn baan komt binnenkort beschikbaar!
Ilvy, ik zou je voicemail aan zetten als ik jou was. Ik ben de laatste maanden ook ontiechelijke vaak gebeld door prive nummers die ik lang niet altijd op kon nemen onder werktijd. Als mensen geintresseerd zijn spreken ze 9 van de 10 keer een voicemail in
Anneert schreef:Ontopic: Darah, voor wat voor functie had ook alweer gesprek (als je het hier al had gepost)
Ylvy schreef:Ik hoop het, voel me zo dom dat ik dat deed.
Als het een zichtbaar nummer was zou ik meteen terugbellen
Anneert, ik kom ook uit limburg en woon nu sinds kort in Rotterdam.
Ik weet hoe je je voelt dus niks om je voor te schamen!!
Succes