Hier inmiddels de inboedel op marktplaats gedropt. En alles is ook al vergeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Ja ik. Toevallig afgelopen maandag. Ik vond het een vrij lastige test, maar ik schijn hem perfect gemaakt te hebben. Werd wel tegen mij gezegd dat de onderdelen die terug komen in jouw toekomstige baan het belangrijkst zijn. Maar: Het is ergens ook wel leuk om te doen zo'n test. Weet je zelf ook waar je staat.
Winged schreef:Nja ik kreeg een test waarbij wel zo nu en dan de melding kwam dat het mogelijk kon zijn dat je de test niet voor de gestelde tijd af zou krijgen. Dit is zo nu en dan niet erg.
Wat je ervan moet denken: Nu moet je er gewoon 'blanco' in gaan staan. Laat het op je af komen, gebruik de pauzes tussendoor om even naar de wc te gaan of drinken te halen.
SmartBH schreef:Zijn er soms mensen hier die tijdens een sollicitatieprocedure abstracte testen hebben moeten afleggen? Dus geen kennistesten rondom bepaalde thema's, maar eerder zo'n objectieve test om te testen hoe je verbanden legt en dergelijke? Hoe hebben jullie dit ervaren?
Mri schreef:Wat is de samenstelling van het team waarin ik ga werken
hoe is deze vacature ontstaan (vertrek voorganger/uitbereiding, voorganger pensioen/ nieuwe functie)
kan ik een rondleiding over de werkvloer krijgen
hoe ziet de organisatie structuur eruit
etc.