Het idee is dan dat je er ook niet veel aan over hoeft te houden omdat het "extra" is van klanten die online niet bij me gekocht hadden. En dat ik er veel minder werk aan zou hebben omdat wederverkopers de bestellingen zouden bundelen, dus dan pak ik 1 grote doos in naar een wederverkoper in plaats van 15 kleine doosjes naar allemaal verschillende adressen, met allemaal een verschillende factuur allemaal apart afhandelen en klanten te woord staan.
Maar in de praktijk komen de klanten alsnog vaak bij mij info inwinnen (geen probleem op zich natuurlijk

Is allemaal geen probleem, maar dan heb je er nog (bijna) net zoveel werk aan alleen je houdt er geen gezonde marge aan over die je wel nodig hebt om weer nieuw inkoop te doen, voorraden op peil te houden, te investeren in het draaiende houden en up-to-date houden van het hele spul.
Daarvoor heb ik toch ook genoeg normale online verkopen nodig met een normale marge.
En als die verkopen ook allemaal naar wederverkopers gaan blijft er voor mij niks meer over om van te leven

En ik moet zeggen dat het nu met die gratis verzending vanaf 50 euro eigenlijk wel heel goed lijkt te werken, klanten bestellen toch graag via mij en nu hoeven ze niet te zoeken qua verzending hoe ze het voordeligst uit zijn maar bestellen ze gewoon lekker via mij

Tenzij ze natuurlijk graag bij een ander bestellen waar ze (ook) goede ervaringen mee hebben, willen afhalen, iets anders van een ander merk mee bestellen....
En dat is ook prima, dit is wat mij betreft een eerlijkere verdeling. Ik heb alleen Barefoot en werk alleen online, dat is mijn sterke punt. De wederverkopers hebben weer hun eigen sterke punten met meer mogelijkheden waardoor ze ook zat klanten kunnen trekken dankzij en naast Barefoot

De marges zijn voor hen op BF dan wel niet zo hoog als op andere artikelen doordat ze bij mij inkopen en niet direct, maar gezien mijn alleenrecht had ik ze ook niks kunnen leveren dus dit is toch al mooi ene graantje meegepikt toch zo qua naamsbekendheid en een extra zakcentje?

En ze lopen eigenlijk geen enkel risico en hebben er weinig sores aan gezien ik dus een centrale voorraad aanhoud waaruit ik meestal snel kan leveren, en de garanties en vertalingen en foto's enzo door mij aangeleverd worden