Volwassenen die zich gedragen als kinderen ook goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Darah3 schreef:Ja dan is mijn situatie wat anders dan die van jullie![]()
Niet echt een reden om weg te willen bij mijn huidige baan, maar in de toekomst wil ik wel een overstap maken naar een jongere doelgroep. En die twee vacatures sloten daar bij aan.
Kleine kans dat ze me uitnodigen omdat ik alleen ervaring heb met volwassenen, maar toch
Hoe gaat het nu bij jou trouwens Yonne?
vuurneon schreef:Val je wel op Darah hahahaha
Heeft iemand een goede site waar je een cv template (zo heet dat toch?) kan kopen of downloaden? Mijn cv is zo niet 2015 en wil in 2016 wel een hippere start maken namelijk. Wil in februari weer starten met solliciteren.
Janine1990 schreef:Nouja, dat is ook een reden ja. Proberen kan toch altijd? En je hebt toch iets van relevante ervaring lijkt me.
Ik wil graag weg omdat de sfeer is veranderd en ik gewoon niets doe hier met mijn HBO diploma die inmiddels een jaar oud is. Plus een te laag salaris.
Maar het is niet zo dat het hier niet meer werkbaar is hoor.
Janine1990 schreef:Electra63 schreef:LinkedIn en dan bijv. Lid worden van vakgerelateerde groepen.
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar wordt weleens benaderd (of bekeken) door recruiters en ik zie regelmatig interessante vacatures voorbij komen.
Wie zien dat op LinkedIn? Want ik heb m'n baas op Linked in en toen ik laatst mijn foto heb geupdate zag ik dat hij meteen op mijn profiel heeft gekeken.
Janine1990 schreef:Ik heb al een profiel hoor Electra63. Ben bekend met LinkedIn. Alleen heb ik mn baas ook als connectie. Vandaar de vraag hoe de privacy is wat betreft het lid worden van zo'n groep.
Darah3 schreef:
Volwassenen die zich gedragen als kinderen ook goed?
Stinkmodder schreef:Darah3 schreef:
Volwassenen die zich gedragen als kinderen ook goed?
Doen![]()
Je kunt je wel gewoon aanmelden voor die groepen/bedrijven volgen, Janine. Volg je wel de actuele informatie en eventuele vacatures maar je huidige werkgever ziet natuurlijk niet wat je daar mee doet.![]()
Ik mag dit topic alweer verlaten: heb een contract aangeboden gekregen voor een functie die precies aansluit bij mijn opleiding
Janine1990 schreef:Ja, maar het ligt wel ietsje ingewikkelder dan dat zeg maar...
Een poos terug kwamen we er achter dat hij ons (nouja voornamelijk mijn collega's in de werkplaats dan) via beveiligingscamera's in de gaten houd etc. Dus waarom mij niet via LinkedIn (aangezien hij ook meteen mijn profiel heeft bekeken toen ik alleen mijn foto heb veranderd)?Snap je wat ik bedoel? Het is een beetje vergaand.
![]()
Ik ben jaloers op je hoor! Gefeliciteerd! Heel erg gaaf!
Darah3 schreef:Gefeliciteerd Stinkmodder, wat fijn
Oh serieus Janine? Kan me voorstellen dat je dan achterdochtiger wordt, zeker als je profiel meteen gecheckt werd bij verandering van foto![]()
Mooi dat je gesprek leuk was Idinn![]()
Ik kreeg net een mail dat ik uitgenodigd ben voor een gesprek nav mijn sollicitatiebrief gisteren