Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mariska_YeDo schreef:Mijn gevoel zegt dat mijn rijlessen ook altijd minder goed gingen dan nu. ik heb nu zo'n half jaar mijn rijbewijs, en rijd echt heel veel. Ik merk dat ik veel relaxter ben en beter reageer op situaties en meer met de weg en omgeving bezig ben. Toen ik nog les had was ik er eigenlijk alleen maar mee bezig of ik het wel goed deed, en zat dan ook heel zenuwachtig in de auto. ik was dus eigenlijk totaal niet met het rijden bezig. Ik had dit trouwens met het afrijden bij mijn examinator niet! Daar was ik juist heel relaxed en gewoon lekker aan het rijden zoals ik nu ook doe.
sterreke98 schreef:Je wil niet weten. Heb vaak genoeg jankend in die auto gezeten. Ook vaak genoeg willen stoppen..
Bambi1995 schreef:Had vandaag mijn 15 de les over grote kruispunten en het ging niet zo goed vandaag.
Ik liet de auto vaak afslaan ik maakte verkeerde keuzes etc. Pfoeh ik kan niet geloven hoe ik mijn rijbewijs ga halen.
Hebben jullie ook wel eens dat het minder goed gaat?
maatje987 schreef:ben benieuwd hoe dat bij mij gaat worden !
polly wat doe jij meestal in een eerste les ?
sterreke98 schreef:Mijn instructeur was een banketstaaf.
Het enige wat hij zei; ja ga maar huilen doe maar het helpt je toch niet.
Ik heb ook echt op t punt gestaan om te stoppen bij hem. Maar ja. Ik heb mijn rijbewijs nu dankzij hem, al zal ik niemand hem aanraden. Al heeft hij wel het hoogste slagingspercentage...
Bambi1995 schreef:mariska_YeDo schreef:Mijn gevoel zegt dat mijn rijlessen ook altijd minder goed gingen dan nu. ik heb nu zo'n half jaar mijn rijbewijs, en rijd echt heel veel. Ik merk dat ik veel relaxter ben en beter reageer op situaties en meer met de weg en omgeving bezig ben. Toen ik nog les had was ik er eigenlijk alleen maar mee bezig of ik het wel goed deed, en zat dan ook heel zenuwachtig in de auto. ik was dus eigenlijk totaal niet met het rijden bezig. Ik had dit trouwens met het afrijden bij mijn examinator niet! Daar was ik juist heel relaxed en gewoon lekker aan het rijden zoals ik nu ook doe.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? want ik kan het niet voor me zien
Carr_friesje schreef:Balen Seventeen!
Maar ik snap ook niet dat een instructeur iemand al na 10 lessen/uur op laat gaan.
Seventeen schreef:Carr_friesje schreef:Balen Seventeen!
Maar ik snap ook niet dat een instructeur iemand al na 10 lessen/uur op laat gaan.
Anderhalfuur.
Laat ik je vertellen dat ik meer dan prima rijd, zelfs al na 10 lessen. Het examen heb ik echt zelf verpest en dat komt niet vanwege mijn rijkunsten.
Ik heb een bovengemiddeld IQ en pik dingen daardoor bijzonder snel op. Hij hoeft het slechts 1 maal te zeggen en ik kan en onthoud het eigenlijk. Vandaar dat ik ook zo verbaasd was, over mijn spanning. Heb dat slechts een paar keer eerder in mijn hele leven gehad.
Carr_friesje schreef:Ho ho, misschien je lange tenen de volgende keer bij je houden zodat mensen er niet zo snel op gaan staan?
Mijn oprechte excuses mevrouw wonderleerling met bovengemiddeld IQ.
Ik zal mijn verbazing niet meer uitspreken over jouw instructeur.