Kreeg ik er groatis bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wij zijn *. Momenteel zijn wij op zoek naar nieuwe medewerkers als 'Regionale Vertegenwoordiger' . Het doel van de functie is het uitbreiden van ons financiële netwerk en toezicht houden op betalingen van uit ons klantenbestand.
Ons hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. Zo als u waarschijnlijk weet de wereldeconomie gaat nu niet goed, het is nu niet de beste tijd. Dit dwong ons om uit te breiden en voor klanten zoeken over de hele wereld en ik moet zeggen dat we het vrij goed hebben. Onlangs hebben we verhoogd de medewerkers van programmeurs, nu is elke omvang van de orders helemaal geen moeite. Op dit moment, hebben we moeite met uitvoering van de opdracht, zoals de betaling en levering van een bestelling. In dat verband hebben we Vacature van de "Regionale Vertegenwoordiger".
We hebben al ervaring met het werken van Europese landen en met de Verenigde Staten, nu willen we ook klanten aan te werven in uw regio.
De taken zal omvatten van Regionale Vertegenwoordiger bestellingen van klanten te voldoen (daar hoeft u geen computer onderwijs voor nodig het werk gaat alleen om documenten) en de verwerking van de betalingen. Dit werk neemt niet veel tijd, maar als je moet werken dan moet het nauwkeurige en goed op tijd klaar zijn. Het duurt meestal 2-4 uur per dag. We betalen onze medewerkers procenten van de transactie en + er is een vaste vergoeding van 3.000 EUR per maand. De eerste twee weken krijgt u proeftijd, tijdens de proeftijd, wordt u door een meer ervaren manager begeleidt in alle transacties en legt uit wat u moet gaan doen in een bepaalde situatie. Daarna zal u een volwaardig lid worden van het bedrijf, naar uw adres wordt een arbeidsovereenkomst verzonden.
Als u geïnteresseerd bent in deze vacature, vul dan het formulier die bij deze mail zit.
Als u niet geïnteresseerd bent in ons bedrijf, bieden we onze excuses voor uw tijd.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben omtrent deze vacature neem dan contact op via +31........of stuur ons een email bericht. Wij zien er naar uit om spoedig een reactie van u te ontvangen
Met vriendelijke groeten,
caroline_max schreef:Thanx! Op internet kan ik alleen hele lage bedragen vinden, maar 2500 bruto is wel redelijk. De vacature aanbieder weigert om een idee te geven van de arbeidsvoorwaarden, dus ik twijfel of ik wel wil solliciteren.