holly schreef:En zou een persbericht (laten) schrijven niks voor jou zijn Joyce?
Zit jouw facebook gekoppeld aan twitter?
Je ben vrij stil op FB. Waarom plaats je niet een paar keer per week een item uit je shop op je pagina met de vraag, like?
Kun je avondje (gratis) advertenties plaatsen vrij maken.
...
Nee, ik heb mijn FB en Twitter losgekoppeld, ik vond het super irritant dat alles van Twitter op FB kwam en andersom. Het had voor mij geen meerwaarde, omdat ik dingen op Twitter heel anders doe dan op FB. Als iets noemenswaardigs op FB staat, deel ik dat ook op Twitter, maar dus niet automatisch 
Ik vind die "Like" dingen altijd een beetje suf, omdat ik altijd weinig response krijg. Ik plaatst gemiddeld 2 a 3 berichten per week op FB om niet teveel te spammen en ik gebruik FB ook om vragen van klanten te beantwoorden, maar dat zie je niet terug natuurlijk. Ik heb wel een tijd een soort "het item van de maand" gedaan, maar daar kreeg ik meestal maar 2 of 3 likes op, dus daar ben ik mee gestopt. Het leverde nl ook geen extra traffic op naar het desbetreffende product. Ik heb heel veel leuke ideeen voor FB opgedaan door het kijken naar andere bedrijven, heeft veel inspiratie gegeven, maar als er geen response op komt heeft het zo weinig zin. Ik merk ook dat in weken dat ik bijv. om de dag dingen plaats, er veel afhakers zijn. Aan de ene kant prima, dan is het niet mijn doelgroep, aan de andere kant super zonde, want ik heb hard gewerkt om al die Likers te verzamelen!
Mijn idee was in eerste instantie om eerst meer interactie en Likes te krijgen, door de Like/Share/Win en dan daar op door te borduren met mijn andere ideeen. Maar aangezien zelfs de Like/Share/Win niet loopt, heb ik FB even op een iets lager pitje gezet en stop ik meer energie in mijn Blog en in de overige marketing. Ik moet momenteel ff spaarzaam met mijn energie omgaan en kan dus niet zoveel doen als ik zou willen.