Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anke_Amigo schreef:gelukkig dat het dan meevalt irene, met wat er weg is.
Uitzendbureau goed nieuws?
Lekker hoor Wingeden inderdaad mooie overdracht
Ir1ne schreef:Anke_Amigo schreef:gelukkig dat het dan meevalt irene, met wat er weg is.
Uitzendbureau goed nieuws?
Lekker hoor Wingeden inderdaad mooie overdracht
Heeft me voorgesteld bij het bedrijf. Nu afwachten, vrijdag hoor ik meer...
Ze zei ik had ook nog andere dames, meer management niveau, maar mijn leeftijd, de gedrevenheid, een jong iemand, triggerde hem dan ook wel weer.
Ze heeft iig een super profieltekst voor me opgesteld!
En het gaat me niet om wat er weg is. Ben wel verzekerd. Ik heb me de pleuris gewerkt voor deze auto ( VW Polo uit 2006 met 40.000 km op de teller) en dan zit er iemand met zn jatten aan spullen die niet van hem of haar zijn. Vanmorgen was ik in alle staten.
Ir1ne schreef:En het gaat me niet om wat er weg is. Ben wel verzekerd. Ik heb me de pleuris gewerkt voor deze auto ( VW Polo uit 2006 met 40.000 km op de teller) en dan zit er iemand met zn jatten aan spullen die niet van hem of haar zijn. Vanmorgen was ik in alle staten.
Winged schreef:Ir1ne schreef:En het gaat me niet om wat er weg is. Ben wel verzekerd. Ik heb me de pleuris gewerkt voor deze auto ( VW Polo uit 2006 met 40.000 km op de teller) en dan zit er iemand met zn jatten aan spullen die niet van hem of haar zijn. Vanmorgen was ik in alle staten.
't doet gewoon pijn.Ik herken 't.
Ir1ne schreef:Winged schreef:Hier ook bezig met de overdrachtKan ik gaan nadenken wat ik allemaal doe
(uh bokt, vacatures zoeken...)
Idem hier![]()
![]()
![]()
Maar das meer omdat ik niet genoeg te doen heb. Vaak genoeg gezegd, wordt niks aan gedaan. Prima.
Astaloca schreef:Iemand hier wel eens bij de post gesolliciteerd? Wat kan ik verwachten bij die selectie ronde?
2005 schreef:Astaloca schreef:Ja, ik kreeg vooraf een vragenlijst die ik niet kon waarderen. Dat is ook de reden dat ik helemaal van die sollicitatie heb afgezien. Wil best bij ze werken, maar ik ga toch echt niet dat soort vragen beantwoorden waarvan ik weet dat zij de antwoorden op gaan slaan in hun systeem en op basis daarvan gaan beoordelen hoe mijn karakter is en wat mijn kwaliteiten zijn. Ik heb best veel over voor een vaste baan en vind het niet erg om een test te doen, maar dit ging me echt te ver. 'Heeft u wel eens gestolen' 'Is uw kamer netjes opgeruimd'? Hou toch op, dat mijn kamer af een toe een zooi is (student, werk, paard, DRUK!), betekent niet dat ik slordig werk. Ik werk juist heel nauwkeurig.
Vragen gingen nog verder trouwens, ben de meeste alweer vergeten.
zonnebloem18 schreef:Ik mag me hier ook melden.
Mijn contract wordt per 31-12 niet verlengd, had het al verwacht.
Heb gisteren de WW al aangevraagd en nu is het even afwachten.
Ik zal braaf solliciteren maar niemand gaat me zwanger aannemen en het verbergen is geen optie meer.