Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce83 schreef:Zetten jullie ook dingen op je cv zoals BHV (wel in verleden gehad maar nu niet meer actueel) en eventueel extra dingen zoals secretaris Personeelsvereniging of ergens bij een club? En zo ja waar zet je zulke dingen neer en heeft het zin?
Solleke_Noah schreef:Rampzalige ervaring met een assessmenttip: bereid je voor, lees je in. Misschien kan je de website van de organisatie uitpluizen naar eventuele casussen. Daar ontbrak het bij mij wel aan (ter mijner verdediging, één van m'n eerste gesprekken) en het was vooral behoorlijk gênant.
1234 schreef:Jumbo is ook mijn enige bijbaan geweest die ik heb gehad xD nja afgezien van 10 maanden postbezorgen in het begin. Wel veel stages, dus een flink CV, maargoed![]()
Horeca vind ik niet zo leuk. En Callcentre/promotiewerk al helemaal niet. Past niet bij mij.
Dus dat wordt nog wat om wat te vinden. Misschien iets pedagogisch gericht, maar dat is niet vaak in het weekend.
Sonja_vR schreef:magazijn op slot en als ze iets nodig hebben komen ze er maar om vragen![]()
maar dat zullen ze ook wel weer moeilijk moeilijk vinden