@Marcella. Fijn, gefeliciteerd! Lijkt me toch lekkerder, 1 werkgever en zeker met normale uren draaien.
@Polly. Hoe doen jullie dat qua aflossen? Worden jullie ook op locatie overgenomen? Of maak je zelf altijd een inzet af voor je naar huis kan? Bij een lange inzet kan ik me voorstellen dat het fijn is afgelost te worden, maar een overdracht van dienst boven het hoofd van een slachtoffer lijkt me ook zo raar. Stomme vraag misschien hoor, maar je kan niet zo makkelijk overdragen als bij mij op de afdeling lijkt me
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 16-09-18 13:02
Nee hoor wij maken de rit gewoon af en als je te laat terug bent schrijf je overuren. In het weekend overdag hebben we een auto die een uur later begint een eindigd dan de reguliere dienst dus die pakt dan de ritten die qua tijd moeilijk haalbaar zijn, maar ja als je pech hebt komt er dan nog een spoedrit binnen dus kan je alsnog gaan. Maar ja dat hoort erbij dus je hoort me niet mopperen.
Over het algemeen staan er meer auto's dan er teams zijn dus als er een vers team komt en de auto is nog onderweg kunnen ze ook een andere pakken. We hebben weinig over te dragen, alleen als mensen thuis blijven geven we het wel door maar het staat dan ook in het dossier.
Had vannacht 1 hele rit, daarna nog ff in het call centre sociaal gedaan en een slaapje gedaan.
Lessie
Geplaatst: 17-09-18 23:18
Ik meld mij ook weer!
Wescha
Geplaatst: 17-09-18 23:26
Ik ben een paar dagen vrij maar dochtertje drinkt vanaf vrijdag al niet meer dus ben hele dagen en nachten met haar bezig