Zo'n moeilijk was mijn keus gelukkig niet. Bij de een 24uur per week en bij de andere 32 uur en een stuk dichterbij dus de keus was snel gemaakt. Voel me wel vereerd dat ze voor mij gekozen hebben. Waren namelijk veel sollicitanten met diploma en ik haal mn diploma in januari pas. Onder voorbehoud van mijn cijfers en diploma behalen ben ik aangenomen en begin ik in februari want dan loopt.mijn contract af en heb ik mijn diploma . Morgen even cijfer lijsten langs brengen . Allemaal goede cijfers dus daar maak ik me niet druk om. Vind het wel eng om die andere baan af te wijzen.. Bah
Gefeliciteerd meiden!! Heerlijk weer lekker aan de slag!!
Ir1ne
Geplaatst: 03-12-13 08:02
Ik heb geen idee, Kriel. Ze zou er gister op terugkomen maar nog niks gehoord. Nu werken mensen en vergeten mensen ook dus het zal wel goed zijn. Als ik aan het einde van de dag nog niks gehoord heb, kan ik altijd nog ff bellen? Wat ik wel heb gezien is dat de directeur van het bedrijf waar ze me voor wil stellen op mijn linkedin heeft gekeken.. dr is hoop
Ik vind t gewoon lastig. Daarom is het lastig dat die kennis van me zn project niet op de rails krijgt, anders had k al werk gehad. En zonder me te bewijzen... Tis echt niet dat ik onredelijke eisen stel of op onmogelijke dingen reageer...
Ik kreeg laatst de vraag waarom ik niet gericht solliciteerde op banen in mijn opleidingsrichting ( heb Bachelor of Commerce, richting Food & Business, echter is de basisopleiding gelijk aan Commerciële Economie of Small Business & Retail management ) terwijl ik op gesprek was bij een logistiek bedrijf ( =mijn huidige werkervaring ) en of ik dan misschien de verkeerde opleiding heb gekozen.....
ja. t frontje van mijn autoradio ( wat ik erop heb laten zitten omdat t een hele oude radio is a 20 euro ofzo) en wat parkeergeld. Maar bah!! grrr
Van het wervingsbureau heeft ze inmiddels gebeld trouwens
Winged
Geplaatst: 03-12-13 10:51
Huidige collega's zijn vooral allemaal blij voor mij. Baas was wat 'hmmm'. En vooral iedereen 'ja maar hoe dan nu verder met hetgene wat jij doet?' *doet mij weer goed *
Wat fijn winged! En baas? tja, dan had die je maar een echt contract moeten geven Dt is stiekem het voordeel van UZB... je veeel kortere opzeg termijn!
Winged
Geplaatst: 03-12-13 11:07
Zeker! Maar het is mijn probleem ook niet Ze zoeken het maar uit!