Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilda79 schreef:Vraagje, als ik inlog op mn site zegt hij dat er een nieuwere versie van wp is en dat ik die kan downloaden of kan bijwerken. Moet ik hier iets mee? Iemand die dat weet?
Mellis86 schreef:Hilda79 schreef:Vraagje, als ik inlog op mn site zegt hij dat er een nieuwere versie van wp is en dat ik die kan downloaden of kan bijwerken. Moet ik hier iets mee? Iemand die dat weet?
Ja hoor kun je gewoon uitvoeren. Je layout krijgt dan een andere standaard kleur, maar via scherminstellingen kun je dat gewoon weer terug zetten. Verder zijn het wat updates, de veranderingen zijn vrij minimaal vond ik zelf.
Mellis86 schreef:Mellis86 schreef:Ja hoor kun je gewoon uitvoeren. Je layout krijgt dan een andere standaard kleur, maar via scherminstellingen kun je dat gewoon weer terug zetten. Verder zijn het wat updates, de veranderingen zijn vrij minimaal vond ik zelf.
Ik quote mezelf even, want hierboven staat het een beetje raar. De update veranderd natuurlijk niets aan de layout van je website, enkel aan de layout van de backend...
Lief dat je reclame wilt maken voor je man Alnate, maar dit is een topic voor ondernemers. Niet een topic om reclame te maken voor het bedrijf van je man/broer/oma/tante

.
. 
Toen dacht ik om allemaal aparte cadeaubonnen te maken (codes die eenmalig gebruikt kunnen worden), dat is iets meer werk, maar wat mij betreft niet zo'n probleem. Het grootste probleem met deze optie is dat ik dan een hele grote lijst krijg met allemaal codes die onbeperkt geldig zijn en die waarschijnlijk nooit gebruikt gaan worden... Ik wil wel duidelijk iets op de bon zetten over de geldigheid, omdat ik geen zin heb in gezeur.