Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilda79 schreef:Vraagje, als ik inlog op mn site zegt hij dat er een nieuwere versie van wp is en dat ik die kan downloaden of kan bijwerken. Moet ik hier iets mee? Iemand die dat weet?
Mellis86 schreef:Hilda79 schreef:Vraagje, als ik inlog op mn site zegt hij dat er een nieuwere versie van wp is en dat ik die kan downloaden of kan bijwerken. Moet ik hier iets mee? Iemand die dat weet?
Ja hoor kun je gewoon uitvoeren. Je layout krijgt dan een andere standaard kleur, maar via scherminstellingen kun je dat gewoon weer terug zetten. Verder zijn het wat updates, de veranderingen zijn vrij minimaal vond ik zelf.
Mellis86 schreef:Mellis86 schreef:Ja hoor kun je gewoon uitvoeren. Je layout krijgt dan een andere standaard kleur, maar via scherminstellingen kun je dat gewoon weer terug zetten. Verder zijn het wat updates, de veranderingen zijn vrij minimaal vond ik zelf.
Ik quote mezelf even, want hierboven staat het een beetje raar. De update veranderd natuurlijk niets aan de layout van je website, enkel aan de layout van de backend...