Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het laat zien dat je schrijfvaardigheden goed zijn en dat je goed kan kritisch denken. lovelys schreef:In vind cum laude of met onderscheiding wel iets toevoegenHet laat zien dat je schrijfvaardigheden goed zijn en dat je goed kan kritisch denken.
Fijn Jannie1990!
2013-2015 Mater Klinische Psycholgie, Rijksuniverseiteit groningen
Relevante vakken:
scriptie:
en dan zou je erachter kunnen zetten CumLaude
)
Solleke_Noah schreef:Misschien is dat anders in België? Onderscheiding (cum laude) is alles boven 68% geloof ik. Voor mijn thesis had ik 75% dus een grote onderscheiding.
(hmm nu twijfel ik, het is al even geleden, maar volgens mij klopt het zo)
edit: had wel eens ergens gelezen dat cum laude in Nederland = grootste onderscheiding in België. Zo goed waren mijn punten nu ook weer niet

Ben nu 23 jaar dus zal geen makkelijke klus worden. Gezien ik ook nog eens flexibel werk moet hebben --> Tijdens schoolperiode alleen weekend. Want dan is mijn afstudeerjaar (opleiding pedagogiek). Ik pas nog wel veel op bij gezinnen, is zeker ook een leuk zakcentje, maar niet genoeg en je bent er dan ook niet 100% zeker van dat je iedere maand (genoeg) inkomsten hebt.

Nu wordt iedereen er na een tijd uitgegooid. Ben in de goede periode begonnen met werken. Nog bij de 'goede' leidinggevende hahah toen die weg ging gaven ze geen vaste contracten meer uit.
maar indd, kan wel kijken bij dat soort dingen op stations ofzo, als ik niets beters kan vinden.