Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polly schreef:Ja dat kan maar dan moet er wel iemand zijn om mee te ruilen en tot maandag is wel een heel korte termijn..
liekec schreef:Jeetje dus toch! Gefeliciteerd!
Ik heb nog 8/9 lessen te gaan voor mijn examen, maar heb nog wel echt wat punten die beter moeten maar dat lukt gewoon niet, heeft te maken met inzicht bij het invoegen in drukke situaties ed.
Michelle_96 schreef:liekec schreef:Jeetje dus toch! Gefeliciteerd!
Ik heb nog 8/9 lessen te gaan voor mijn examen, maar heb nog wel echt wat punten die beter moeten maar dat lukt gewoon niet, heeft te maken met inzicht bij het invoegen in drukke situaties ed.
Heb ik ook last van gehad, is gewoon heel veel oefenen.. wat ik zelf ook deed was als ik bij iemand anders in de auto zat goed meekijken en bedenken wat je zelf in die situatie zou doen. Ik mag vrijdag weer om 8 uur sochtends. Vorige week dinsdag weer 1 lesje gehad na een maand en ging super, hopen dat ik dat ook laat zien in het examen dan komt alles goed.
Michelle_96 schreef:Nee ik ben gezakt op dat ik niet stopte voor een vrachtwagen die mijn weg in kwam. En een fietser die opeens achter een bosje kwam en ik dus tegenkwam op de kruising. Bleef alleen met eerste geval in mijn hoofd waardoor het met de fiets de doorslag gaf dat ik gezakt ben.. het rijden zelf ging wel heel goed dus dat scheelt haha