Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fenneeee schreef:Spannend ! Heel veel succes ik vind zelf faalangstexamen heel fijn.
Ik moet nu nog 2x rijden en dan over 2 weken ook weer afrijden voor de 2e keer, ik hoop zo dat ik het nu wel haal
Sincere schreef:Ik moet woensdag ochtend voor de eerste keer afrijden. Ben echt zo vreselijk zenuwachtig!
Mijn tussentijdse toets was ook best verpest door de zenuwen. Gelukkig wel de vrijstelling voor bijzondere manoeuvres verdiend, gelukkig.
Examinator zei wel dat ik gezakt zou zijn op mijn rijexamen als ik zo reed.
Door de zenuwenen domme foutjes gemaakt namelijk.
Gelukkig heb ik wel een faalangst examen
Citaat:Fijn dat je al weet hoe een examen in elkaar zit doordat je de TTT hebt gehad.
Dat je nu al zenuwen hebt is alleen maar goed, dan overkomt het je niet ineens op het examen.
Ik heb tijdens de gewone lessen al de neiging om na een fout daar in te blijven hangen. Denken dat je er niet aan moet denken helpt natuurlijk voor geen meter, dus ik probeer mij sinds de TTT echt te focussen op wat er op dat moment gebeurd. Ik probeer echt alles in de gaten te houden, zodat ik niet eens meer de tijd heb om na te denken. En dan ga ik echt rijden, nu nog te hopen dat ik dat ook zo kan op mijn examen aanstaande vrijdag. Ik heb wel een gewoon examen.
Sincere schreef:Citaat:Fijn dat je al weet hoe een examen in elkaar zit doordat je de TTT hebt gehad.
Dat je nu al zenuwen hebt is alleen maar goed, dan overkomt het je niet ineens op het examen.
Ik heb tijdens de gewone lessen al de neiging om na een fout daar in te blijven hangen. Denken dat je er niet aan moet denken helpt natuurlijk voor geen meter, dus ik probeer mij sinds de TTT echt te focussen op wat er op dat moment gebeurd. Ik probeer echt alles in de gaten te houden, zodat ik niet eens meer de tijd heb om na te denken. En dan ga ik echt rijden, nu nog te hopen dat ik dat ook zo kan op mijn examen aanstaande vrijdag. Ik heb wel een gewoon examen.
Ja, dat is absoluut fijn!
Met dat probleem ben ik ook bekend. Daardoor was mijn TTT ook zo de mist in gegaan.
Wat een goede tip van jou, om je bewust te focussen op wat er op dat moment gebeurt. Op een of andere manier ben ik onder zenuwen gewoon niet meer bezig met 'bewust' bezig zijn. Leef dan in een roes.
Heb morgen nog 1 rijles, waar ik waarschijnlijk al super zenuwachtig zal zijn. Zal je tip dan toepassen. Kijken of dat werkt voor mij!
Heel erg veel succes vrijdag, je kan het
Citaat:Ik hoop dat het voor jou ook goed werkt
Heb je voor het examen zelf nog een rijles?
Ik heb afgelopen vrijdag les gehad en dan voor het examen nog ongeveer half uur/3 kwartier.
Jij ook veel succes woensdag!
Sincere schreef:Citaat:Ik hoop dat het voor jou ook goed werkt
Heb je voor het examen zelf nog een rijles?
Ik heb afgelopen vrijdag les gehad en dan voor het examen nog ongeveer half uur/3 kwartier.
Jij ook veel succes woensdag!
Helpt het jou om voor je examen nog te lessen?
Zelf heb ik morgen avond nog een les. Mijn rijinstructrice stelde voor om nog een les te doen voor het examen. Twijfel of dat goed is.
Ben bang dat ik dan uit mijn concentratie raak.