nou ik vind dat echt te gek worden hoor.
wij moeten 35 uur inde week op school zitten .

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lampjerulez schreef:![]()
gewoon voor de lol
GROW UP
sorry hoor maar ik vind het gewoon ziek
Lars_power schreef:Sorry maar, ik ben 100 % VOOR de actie.
Ik zelf zit ook dagen van half 9 tot 5 uur op school, met géén tussenuren en 2 pauzes van 25 minuten.
De lesstof op onze school is soweiso al bagger, dus ik staak maandag gewoon mee.
Als we niet anders tot de regering door kunnen dringen dan maar zo.Oké zonder die vernielingen dan maar ik vind de reden waarom er gestaakt word goed genoeg.
Sanniejj schreef:Ik vind dat die inspectie niet moet zeuren, zolang dat je leert wat je moet leren is het toch goed?
ofdat nou in 1040 uur per jaar is of 900, ik snap het probleem niet helemaal, maar goed zal wel aan mij liggen...?
lucifertje schreef:heel even een snel reken sommetje..
Je hebt 1 week herfst vakantie
2 weken mei vakantie,
1 week carnavals vakantie,
2 weken kerst vakantie
ong 7 weken zomervakantie.
totaal= 11 weken vakantie zijn ong 3 maanden (heb de vrije dagen niet geteld)
Dus je zit 8 maanden op school..
8*30=240 dagen
240*8=1920 uur!
1920-1040=880uur hou je dan over!!!
240*7=1680
1680-1040=640 uur hou je dan over..
Dus stop met zeuren!!! zoveel uur is dat echt niet.. Als je gemiddeld 7 uur per dag naar school gaat, heb je nog heel veel uur over!!!
Hilde_q schreef:Mensen wat is dit een zeiktopic geworden, de meeste mesen hier weten niet eens hoe het is om zo lang op school te zittenDus als je iets niet weet praat er dan niet over. Lucifertje: als je het hele topic had gelezen had je kunnen vinden dat er ook mensen 8-10 uur op school zitten per dag !
Nougat_ schreef:Ik heb gister wel gestaakt maar het was helemaal uit de hand gelopen! Er werden kinderen gearresteerd en er kwamen vechtpartijen dus toen ben ik maar weg gegaan.
Like_peres schreef:ja het is inderdaad zwaar tot half 5/ 5uur.
alleen ik ben het nu onderhand gewend.
Maarja dan moet je stoppen met je bijbaantje, als je school belangrijker vind, ik ben ook gestopt omdat het lichamelijk teveel was.
Like_peres schreef:ja het is inderdaad zwaar tot half 5/ 5uur.
alleen ik ben het nu onderhand gewend.
Maarja dan moet je stoppen met je bijbaantje, als je school belangrijker vind, ik ben ook gestopt omdat het lichamelijk teveel was.