[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 15:37

landvrouw schreef:
Toch ook maar eens hier een oproepje plaatsen.

Ik zoek een stageplek op een zorgboerderij. Het liefste met kinderen, lichamelijk beperkte mensen of ex-gedetineerden. Ik zoek een plek om vanaf september 20 weken fulltime stage te lopen. Ik studeer Diermanagement, dus ben op zoek naar een bedrijf waarbij ik me kan richten op het welzijn van de dieren en wellicht op het (deels) managen van de boerderij.
Op max. uur afstand (met OV) van Leeuwarden of Sittard. Of ergens anders in het land als er mogelijkheden zijn om intern te gaan.

Ik zoek iets waarbij paarden niet de hoofd-diergroep zijn. Ze mogen er wel aanwezig zijn, maar ik wil me vooral richten op andere diergroepen. Een bedrijf met paarden wat uit wilt breiden met andere diergroepen (wat dan een opdracht voor mij zou kunnen zijn) lijkt me dan wel weer interessant!

Firegirl

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:07

Iemand nog op zoek naar een stageplek 3e jaars HRM vanaf September 2013 in Haarlem? Bij interesse, stuur me een PB voor meer informatie.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 15:27

Aangeboden HBO afstudeerstage regio Eindhoven. Schrijven van marketingplan voor branchevereniging voor kunststofbewerkers. Graag pb voor meer interesse, dan mail ik de volledige opdrachtbeschrijving toe.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:00

Ik ben nog opzoek naar een stage ( secretaresse niveau 3 mbo) op een leuk actief stageplek, liefst in combinatie met dieren/paarden , in ieder geval een actieve stage met afwisselend werk, en waar je niet de hele dag achter je pctje zit, ben tweedejaars. Friesland :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 13:48

Hoi bokkers,

Omdat ik al door 3 bedrijven elke keer last minute ben afgezegd of nooit meer wat van gehoord heb, ben ik nu helaas met spoed op zoek naar een stage ergens in nederland (Niet in provincie GLD of OV) of ergens binnen Europa.
Het gaat om interne stage van 4 weken lang. Als het ergens in Nederland is, is het een must dat mijn paard mee kan.

Dus eigenlijk... alle sportstallen in Nederland behalve deze 2 provincies waar ik en mijn paard intern kunnen!!

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:09

Hoi Bokkers

Ik vroeg mij af of er hier bokkers zijn die ervaring hebben met de duitse herder kennel Shantos in halsteren, noord-brabant. Ik wil hier graag mijn volgende stage periode gaan lopen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:34

Inmiddels ben ik voorzien van een stage!

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 19:25

Giolli schreef:
Hoi bokkers,

Omdat ik al door 3 bedrijven elke keer last minute ben afgezegd of nooit meer wat van gehoord heb, ben ik nu helaas met spoed op zoek naar een stage ergens in nederland (Niet in provincie GLD of OV) of ergens binnen Europa.
Het gaat om interne stage van 4 weken lang. Als het ergens in Nederland is, is het een must dat mijn paard mee kan.

Dus eigenlijk... alle sportstallen in Nederland behalve deze 2 provincies waar ik en mijn paard intern kunnen!!

Stal Everse? Dat is volgens mij een spring stal

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:53

Girassol schreef:
Hallo!

Het komende collegejaar start ik met de masteropleiding Orthopedagogiek en ik ben hard op zoek naar een stageplek in/rond Utrecht of Veenendaal. De stage zou zo'n 2 tot 3 dagen per week zijn en 9 of 10 maanden moeten duren. Mocht iemand iets weten, dan hoor ik het uiteraard heel graag!

Even een schop voor mijn oproepje.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:53

Weet iemand een veearts in de omgeving Leuven, Belgie?

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 12:44

Omdat ik mijn vorige stageplek ook via bokt vond, nog maar een keer:

Ik ben derdejaars studente Paard&Management/Dieren in de Zorg (HBO) aan het Van Hall Larenstein in Leeuwarden.
Voor volgend schooljaar december t/m februari zoek ik een stage die het liefst zowel 'gewoon' met paarden werkt (evt toeristisch) als met paardencoaching/therapie. En dan het liefst nog in het buitenland.. Voor deze stage moet ik wel een opdracht doen (bv een onderzoek of een beleidsplan schrijven, op HBO niveau). Wel ben ik bereid om daarnaast ook de 'dagelijkse klusjes' als uitmesten te doen.
Ik heb al veel dingen aangeschreven en wacht nog van 1 op antwoord maar ik loop nu even vast, dus als bokkers nog een leuke plek weten dan hoor ik het graag :D

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 15:15

Laat ik het ook eens proberen! Misschien ben ik nog een beetje vroeg maar ik ben op zoek naar een afstudeerstage welke start in februari 2014. Ik studeer communicatie HBO (heel breed, van evenementen tot interne communicatie) en voor deze opleiding heb ik een MBO opleiding tot grafisch ontwerper gedaan. Ik heb inmiddels al meerdere stages afgerond, van een heel klein tot een heel groot bedrijf en ik zou nu heel graag een stage hebben waarbij ik mijn hobby combineer. Wellicht een moeilijke combinatie, maar Communicatie is in elke organisatie belangrijk dus proberen kan geen kwaad! Als je iets weet, graag een PB'tje!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:01

Hallo allemaal!

Vanaf september ben ik op zoek naar een HRM stage voor een 3e jaars student. Profit/Non profit organistie maakt niet uit, ik ben vooral op zoek naar een stage waar ik veel kan leren en veel mag doen. Zelf woon ik in Tilburg, maar via het OV en de auto kan ik ver komen en dit is verder ook geen probleem voor mij. Mochten jullie iets weten/aanraden/of tips hebben, laat het weten aub!

Alvast bedankt allemaal :)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:03

Hoi allemaal!

In klas 4 bij ons op school ga je een maatschappelijke stage doen (ergens in april/mei).
Ik ben op zoek naar een paardgerelateerde stage, ik woon in Nijmegen. Iets als een paardenfokkerij zou helemaal perfect zijn. Ik wil heel graag veel leren en ben tegen die tijd 16 jaar. Mocht iemand iets weten zou ik dit graag horen! (:

Heel erg bedankt alvast! :j

Edit: Ik hoef er uiteraard niet voor betaald te worden!!

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:26

!Stageplaats gezocht!
Ik studeer Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam met als afstudeerprofiel Redactie en Mediaproductie. Vanaf september 2013 moet ik 6 maanden stage lopen. Ik wil stage lopen bij een tijdschrift, maar niet bij Sanoma Media. Hier heb ik namelijk al 5 maanden stage gelopen, bij de Libelle. Ik woon in Haarlem, dus het liefst een stage met een reistijd van maximaal 1,5 uur. Geen sociale media! Als iemand mij kan helpen, heel graag :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:02

Met spoed stage Den Haag eo gezocht!

Ik doe de opleiding Doktersassistente via Capabel Onderwijs. Voor 1 oktober 2013 moet ik 600 uur stage volbrengen. Door slechte communicatie tussen bedrijven en mijn school heb ik nog steeds geen stage.
Wie kan mij helpen?

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:21

HBO Afstudeerstage/opdracht gezocht! Vanaf Augustus 2013

Ik ben 4e jaars student HBO Bedrijfskunde MER en op zoek naar een afstudeeropdracht vanaf augustus dit jaar. Voltijd over een periode van een halfjaar. Het liefst in de omgeving Eindhoven, Nijmegen, Oss of Den Bosch. Opdracht kan bijvoorbeeld gericht zijn op kwaliteitsmanagement, ISO, procesmanagement etc. Evenementen of paard gerelateerd heeft een pré, maar is absoluut geen must!

Meer info? Stuur even een pb ;)

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:17

Ik zoek een stageplaats in Midden-Limburg in de sector dierverzorging. Het liefst werk ik buiten, maar mijn stageperiode loopt van week 46 - week 5. Dus echt veel werk is er buiten dan niet waar je echt veel van kan leren. Daardoor zoek ik een stageplaats binnen. Omdat het werk daar in de winterperiode wel gewoon voortgezet kan worden waar je echt dingen van leert.
Ik ben echt absoluut geen persoon om in een dierenwinkel te werken, daar heb ik mijn redenen voor :).

Wie weet er nog een leuke stage plaats? MBO niveau 3 laatste leerjaar.

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:32

@laptopmuis, voorkeur voor dieren? (klein, groot, boerderij?) Fulltime of parttime? Hoe ver wil je reizen en wat versta je onder midden-limburg? :P

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:44

Nou, voor deze periode zoek ik echt iets voor Midden-Limburg. Moet 8 uur per dag werken.
Ben aan het kijken om bij de dierenartspraktijk te gaan, maar moet eventjes kijken of dat gaat omdat er paraveterinair bij staat.

Wat voor soort dieren maakt me niet zoveel uit. Als het nu in de zomerperiode was (of tenminste geen sneeuw of ijs) dan wist ik genoeg plekken! Zoals de dierenambulance, dierenparken, zorgboerderij, ... Ben ook het liefste buiten. Maar binnen zijn volgens mij enkel dierenarts, dierenwinkel en trimsalon. Heb absoluut niets met honden om daar de hele dag mee te werken :P, dus trimsalon valt af.

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 11:55

Dieren in een dierentuin moeten in de winter ook gewoon voer krijgen en schone hokken. Ook dan worden hokken aangepast, dus zeker kun je daar ook nog werken! Wellicht kasteel park Born? Weet niet of dat midden genoeg is. Ik heb daar dierverzorgingsstage gedaan en vond het heel leuk! ;)

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:45

landvrouw schreef:
Dieren in een dierentuin moeten in de winter ook gewoon voer krijgen en schone hokken. Ook dan worden hokken aangepast, dus zeker kun je daar ook nog werken! Wellicht kasteel park Born? Weet niet of dat midden genoeg is. Ik heb daar dierverzorgingsstage gedaan en vond het heel leuk! ;)

In de vakantieperiode doe ik daar ook vrijwilligerswerk, ook elke kerstvakantie.

Maar probleem is,.. in de zomerperiode leer je daar véél en véél meer. In de winter is daar het enige wat echt te doen is hokken voorzien van een flinke laag stro en schoonmaken en zorgen dat het water niet bevroren is. Dat moet inderdaad ook gebeuren, maar ik zoek een stage voor dingen bij te leren.
Qua 'dier' leer je veel minder.

Daarom zoek ik dus echt een plekje binnen, waar het werk gewoon doorgaat ook in de winter.

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:07

3e jaars Pedagogiek stage gezocht!

Ik ben opzoek naar een 40 weekse stage van 28 uur per week voor mijn 3e jaar Pedagogiek. Ik wil mij het liefst toespitsen op hulpverlening met dieren, dus zorgboerderijen/equitherapie. Na uren zoeken heel wat leuke adressen tegen gekomen maar allemaal minstens 2 uur reizen -O- Mocht iemand iets weten in Z-H hoor ik het heel graag, anders iets met een mogelijkheid tot intern!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:38

Stage / Projectopdracht gezocht

Tweedejaars Small Business and Retail Management (HBO) student is op zoek naar een projectopdracht bij voorkeur binnen de hippische (commerciele) sector. Het gaat om een interne analyse, waarbij je kan denken aan het optimaliseren van het bestelproces en het maken van een communicatieplan. Regio Gelderland, voor aankomende zomer/september.
http://www.bokt.nl/markt/ad/159122/stag ... ezocht-hbo

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:45

Ik ben ook nog op zoek naar een stage.

Ik zit dan in het 3e jaar van mijn HBO studie Bedrijfskunde & Agribusiness aan de HAS in Den Bosch. Vanaf half november 2013 zoek ik een stage die financieel, logistiek of marketing gerelateerd is. Mijn voorkeur gaat uit naar E-commerce/E-tail/webcare (Marketing & Logistiek samen), dit kan dan bijvoorbeeld bij webshops. Maar ook een consumenten/marktonderzoek of het verbeteren van het logistieke processen zou een opdracht kunnen zijn.

Regio Eindhoven zou voor mij het fijnste zijn, maar mocht het verder weg zijn is dit geen probleem.