Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
shcmarathon schreef:Wat ik vooral gemerkt heb in die keren dat ik gesolliciteerd heb, is als je een goede en stekre brief hebt je 9van de 10 keer wordt uitgenodigd. Ik heb nl al jaaaaren dezelfde brief en elke keer ben ik aangenomen. Hoe zit dat bij jullie?
shcmarathon schreef:Betekent wel gebak hoor als jullie worden aangenomen!!!
Hoepsie schreef:ik meng me er ook in... afgelopen zomer studie afgerond, nu druk op zoek. Zit nu midden in een procedure, dus allemaal heel spannend. Is namelijk de eerste baan waarbij ik het "JAAAAAH!! DAT WIL IK!!!" gevoel had...
Ben nu hard aan het oefenen met wat computerdingetjes, want de 2e ronde is een soort "test" ofzo. Spannend is het wel! Ik hoop zo erg dat ik daar wordt aangenomen!
Ook als je het niet wordt toch mooi meegenomen. Kaka schreef:shcmarathon schreef:Betekent wel gebak hoor als jullie worden aangenomen!!!
Mijn brief heeft ook wel wat van die van jou weg, ik ben misschien iets uitgebreider in het uitleggen waarom ik een functie in deze branche ambieer (bladiebladiebla).
Ik ben tot nu toe altijd uitgenodigd voor een gesprek (en in het verleden meermalen aangenomen voor bijbanen) door mijn brief. Hij werkt dus blijkbaar. Never change a winning team...
Arabesk schreef:heb je wel bevoegdheid voor onderwijs dan??
Soda schreef:Ja zeg, heb ik dat?! Ik heb dus woensdag twee sollicitatiegesprekken, op hetzelfde tijdstip, allebei aan de andere kant van Nederland zo'n beetje. Ik heb de laatste al gebeld om de afspraak te verzetten. Ik hoor net dat dat zo ongeveer onmogelijk is. De telefoonmevrouw vond dat ik maar een keuze moest maken... Ik zit heel hard te bedenken wat ik moet doen: de eerste afspraak proberen te verzetten lijkt me het gemakkelijkst. Maar moet ik dat met een smoes doen (ziek/werk) of eerlijk zeggen wat er aan de hand is. Stelletje mafkezen. De tweede sollicitatie (die niet te verzetten is) vind ik eigenlijk het meest interessant.
) en m'n excuses aangeboden. Het ligt nu bij degenen die het gesprek voeren en zij gaan bedenken wat ze ermee willen. Ik ben benieuwd. Bedankt voor het meedenken in ieder geval! Kaka schreef:Assessment? Leuk om te doen, leer je altijd weer van. Mi kun je er niet echt voor oefenen, gewoon met een open blik instappen. Ik heb er nu een paar gedaan en ik vond vooral de uitslag van de persoonlijkheidstesten altijd een eye-opener. Gratis jezelf leren kennenOok als je het niet wordt toch mooi meegenomen.
Het blijft ongelooflijk hoe snel sommige dingen weer wegglippen uit je geheugen... Damn... begin wel zenuwachtig te worden nu