Ben bezig met 2 boekverslagen van boeken die ik meer dan een jaar geleden gelezen heb, ik weet niet eens meer waarover ze gaan, laat staan dat ik er een eigen oordeel van minstens 500 woorden over kan schrijven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik moet voor morgen mijn profielwerkstuk af maken en nog een documentatiemap maken over 2 boeken voor Nederlands.

. Heb haar vochtafdrijvers gegeven, gister was het wat minder, maar ben nog niet echt overtuigd... 
. Mijnes is ook kreupel, we zijn al 3/4 jaar aan het kwakkelen. Pezen zijn eindelijk weer enigzins goed, nu is het vanuit haar schouder.

goed lopen 

Springen ging ook wel goed, maar voor de dubbel was ie me net iets te slim af en glipte hij erlangs.. Tsjaa toch altijd alert blijven op fratsen 
SplashIsLief schreef:Ik heb een 3.9 voor mn luistertoets engels... Nou ja hoger dan de vorige keer (3.3)
ik had een 2 :S

viefdepief schreef:SplashIsLief: Wat balen van je cijfer voor Engels
Ga jij hem ook herkansen? (ik wel namelijk)
Las trouwens je topic over Splash. Schrok heel erg en wil je heel veel sterkte wensen. Weet helaas maar al te goed wat je meemaakt![]()

immie13xx schreef:SplashIsLief schreef:Ik heb een 3.9 voor mn luistertoets engels... Nou ja hoger dan de vorige keer (3.3)
Doe je beter dan ikik had een 2 :S
Nja, nog een 4,8 gemiddeld voor de 3 toetsen, moet zeggen dat ik me ook totaal niet kon concentreren en geen woord van die toets heb verstaan

Daar snap ik gewoon nooit wat van