Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LienC schreef:Zijn ze bij jullie ook zo traag? Weer een deadline (2 week nakijken) niet gehaald door docent, is dit jaar ongeveer de standaard.. pfff
LienC schreef:Zijn ze bij jullie ook zo traag? Weer een deadline (2 week nakijken) niet gehaald door docent, is dit jaar ongeveer de standaard.. pfff
theadora99 schreef:Ik heb een no-go, niet omdat het slecht was maar omdat ik de tweede beoordelaar redelijk goed ken en hij denkt dat ik veel meer in mijn mars heb. Het is geen officiële herkansing oid en mag het tot ik het opnieuw inlever nog zo veel als ik wil voor tussentijdse feedback inleveren. Heb concrete dingen om toe te voegen en aan te passen.
theadora99 schreef:theadora99 schreef:Ik heb een no-go, niet omdat het slecht was maar omdat ik de tweede beoordelaar redelijk goed ken en hij denkt dat ik veel meer in mijn mars heb. Het is geen officiële herkansing oid en mag het tot ik het opnieuw inlever nog zo veel als ik wil voor tussentijdse feedback inleveren. Heb concrete dingen om toe te voegen en aan te passen.
Dit heb ik 18-12 geplaatst. Toen verbeterd, feedback gekregen en opnieuw verbeterd. Intussen wacht ik alweer bijna heel april tot ik het opnieuw kan gaan inleveren. Word er he le maal gestoord van
theadora99 schreef:Geen idee of ik het ergens kan melden, nogmaals een mailtje gestuurd. Intussen wel een keer extra feedback gehad maar zou het nu toch graag gaan afronden eigenlijk.
LienC schreef:EtenOf gewoon koffie blijven drinken. Ik wil niet weten hoeveel liters ik de afgelopen 8.5 maanden heb gedronken