Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLovesPower schreef:Ik ben momenteel bezig met mijn veldonderzoek. Ik moet hiervoor tien interviews van een uur afnemen. De interviews moet ik weer transciberen om te kunnen labelen.
Ik merk alleen dat ik heel erg veel moeite heb om geconcentreerd te blijven voor het transciberen. Ik probeer het daarom af te wisselen met het labelen.
Nummus schreef:ENNNNNN alles is ingeleverd! Nu is het niet meer aan mij.Kan ik lekker vakantie gaan vieren, ik ga zondag lekker een weekje naar Tenerife.
En de outfit voor de diploma-uitreiking is gescoord. En het bespreken van mijn mogelijkheden op de arbeidsmarkt heeft me lekker optimistisch gestemd, dus hee.
(Mijn huid is niet dik genoeg om ook daadwerkelijk in een paardenpraktijk te gaan werken, vandaar.)
xU_Blinghx schreef:Jeetje wat fijn dat iedereen al in de eindfase zit![]()
is voor mij echt nog zo ver wegKan niet wachten tot ik daar ook ben.
@Yvanka: Wat jammerWaarom ben je niet aangenomen? Is toch ook de plek waar je scriptie schrijft? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Schildpadddd schreef:ik zie dit topic nu pas, ik ben er nu al helemaal klaar mee,
ik zit in week 11 en in week 17/18 moet ik het inleveren voor de eerste kans. Ineens komt mijn 1e lezer er mee dat er ik weet niet hoeveel moet veranderen in mijn plan van aanpak als ik het überhaupt wil halen. Zo kreeg ik zondag ineens feedback op van alles en nog wat, wat zij daarvoor wel goed heeft gevonden. mijn hele doelstelling van mijn onderzoekt heeft zij ineens omgegooid en mijn hele hypothese ook ineens, want zo als ik het had kan ik nu ineens geen onderzoek meer doen. Zij komt hier nu pas mee nu ze om tafel heeft gezeten met mijn 2e lezer. in week 5 heb ik het ingeleverd en sindsdien alleen commentaar op het theoretisch kader.
iemand een tip wat ik in godsnaam nog kan doen om tot besef bij mijn lezer door te dringen. Zij willen dat ik een heel ander onderzoek ga doen heb ik het idee en dat is dus totaal niet de wens van het bedrijf waar ik afstudeer.
Ik sta echt op dit moment op het punt van barsten... en ben radeloos....