xGwenn schreef:Ik heb eindelijk ook de eerste cijfers terug! Een 9,3, een 9,2, een 8 en een 7,5!
Super mooie cijfers, gefeliciteerd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Hier ook geen studentenvereniging
Voor scheikunde een 6,4, niet het hoogste maar ben wel opgelucht want ik heb verder nog nooit echt scheikunde les gehad (nou ja, in de eerste klas een jaartje ofzo, maar dat is al 7 jaar terug of zo?) en verder ben ik ook echt geen rekenwonder 
en verder 5,5 5,8 7,6 en nog een 6,5 volgens mij
_mjwb schreef:Ik heb mijn formative gehaald met 60% terwijl ik nooit verwacht had dat ik hem überhaupt zou halen.
Ik weet al dat ik deze periode mijn punten niet ga krijgen. Mijn projectgroepje heeft zich tegen mij gekeerd omdat een iemand mij niet mag en we hebben tot nu toe nog helemaal niks. Volgende week hebben we onze oral defense en dat wordt een dikke vette 1.
We hadden afgelopen zondag afgesproken van 3 tot 9 's avonds over de app om er gezamelijk aan te werken. Ik heb van 3 tot 9 thuis gezeten en gewacht en geappt en gebeld, maar niemand nam op en ze lazen mijn appjes wel maar hebben er niet op gereageerd. Dus dat was een verspilde zondag middag en avond
_mjwb schreef:Ik ben maandag gelijk naar haar toe gegaan. Ze kan er helemaal niks aan doen deze periode, maar ze gaat kijken of ze me volgende periode in een ander groepje kan zetten want we zitten heel het jaar in hetzelfde groepje. Ze vindt het zelf ook oneerlijk, maar omdat we volwassen zijn moeten we het zelf uitzoeken.