Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimmie25501 schreef:Isa, ik was bezig met opstappen en hij schrok omdat ik een beetje lomp ging zitten. Ik had mijn voet nog niet in de beugel en hij begon al heel hoog en hard te bokken. Ik kon echt niet blijven zitten.
Franka, ik ook haha! Met mijzelf gaat het een beetje goed. Ik voel me al weken niet echt lekker, het blijft een beetje hangen. Ook gaat het echt niet goed op school. Hoe hard ik ook leer, ik haal echt lage cijfers. Een dag dat ik ziek was van school, heb ik van 10 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds bijna nonstop huiswerk gemaakt en geleerd, en nog had ik het niet af. Ik heb nu echt het gevoel dat ik geen sociaal leven meer heb. Alleen nog maar school en huiswerk. En ik verpruts het toch weer. Daarom gaan we ook op school praten, omdat het echt even niet lekker gaat. Maar ik kan het wel, en snap het wel en weet het wel, maar toch haal ik lage cijfers. Ook ben ik nonstop moe en dus ziek, dus echt geweldig jaar dit. Maar nu hou ik weer op met klagen hahaha.
Supergoed Sanne!
Veel succes Yael! Gaat vast helemaal goedkomen!
Ik snap je heel goed Guusje (toch?) Ik wilde je trouwens serieus Harry noemen, omdat je eerst die pf hadIk mis hem nu wel een beetje haha. Wat goed dat je die beslissing hebt durven nemen. Daar heb ik veel respect voor.
Kimmie25501 schreef:Dankjewel! Ik vind het best moeilijk soms hoor, maar ik wil ook niet al te veel uit mijn slof schieten. Gelukkig ben ik best hard van mezelf, en kan ik het steeds beter van me af laten glijden. En gelukkig zijn ze weer wat liever na de berichten haha. Hoop ik ook, ik zit eigenlijk te hopen op wat minder lessen of geen gym, maar ik denk niet dat dat hem wordt
Lynnepinny schreef:Haai~ ik kom me ook nog even melden! Na 4 jaar vmbo, 2 jaar havo en een tussenjaar ben ik dan ook eindelijk op vwo beland! Ik ben dan wel 19, maar daar merk ik eigenlijk helemaal niets van tussen mijn ietwat jongere klasgenoten. Duss, bij deze