Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Linn_ schreef:Kan je bij duolingo een tweede taal beginnen?
Ik leer nu Engels vanuit het Nederlands omdat ik mijn Engels optimaal wil hebben maar kan ik daarnaast ook Spaans beginnen? Of gaat dan mijn Engelse weg tot waar ik nu ben?
Koper schreef:Musiqolog Scots is een variant, geen dialect.
Maava nee was het maar waar. Mijn vakantie gaat dit jaar naar Almere.
Bootsiebob schreef:Met de lingots heb ik nog niets gedaan. Wilde laatst een extra oefening aanklikken en zag dat ik daar een aantal lingots voor nodig had. Toen had ik dat aantal nog niet, maar nu wel. Dus misschien maar eens gaan doen nu
musiqolog schreef:Je weet net zo goed als ik dat er geen sluitende definitie is voor wat een taal is en wat een dialect. Dat het Schots vaak als een aparte taal wordt omschreven, komt vooral doordat veel Schotten dat zelf lang genoeg volhouden.
bijzondere reden, blijf het jammer vinden dat hirahagana niet altijd gebruikt word. Katakana heeft meer dan 2.000 tekens.
Ben er zelf nog niet helemaal thuis is dus vond het goed van mezelf dat ik er niet heel veel naast zat.
Iemand die dat al aan het doen is? Sheran schreef:Zodanig dat je je in een relatief simpel gesprek goed kan redden en belangrijke dingen kan lezen.Je krijgt wel een aardige basiswoordenschat.