Oh nee, ik ben ook met een vriendin hoor! Maar gewoon even elkaar ontmoeten, en daarna weer verder ons eigen ding doen. Vind het zo stom om op hetzelfde terrein rond te lopen en jullie niet eens even gedag te zeggen!
Ik ben nu al weer thuis van school. Ik weet niet of jullie het al wisten, maar ik heb mijn enkel gekneusd tijdens ponykamp. En nu was ik vanmorgen zo handig om lekker van mijn fiets af te vallen. Met nu ook nog een pijnlijke knie. Maar als het aan mij ligt, ga ik morgen lekker zonder krukken naar school! (dat klinkt echt als een klein kind, maar het is echt heel vervelend als bepaalde mensen de hele tijd tegen je zeggen dat je alleen op krukken loopt zodat je niet mee hoeft te gymmen. Ik hou dan wel niet zo van gym, maar ik ga ook niet voor mijn plezier drie weken op krukken lopen)
Fink
Geplaatst: 09-09-15 13:47
Poek schreef:
Jeetje Nikki, heb je zoveel tussenuren dan?
Nee.. Maar 1...
Quanneh schreef:
Helaas kom ik ook niet naar HE, had het wel gewild! Balen Nikki! Lijkt op mijn rooster..
Balen Kim! Beterschap! @Nikki: Ma 8.10-16, Di 8.10-15, Woe 8.10-17, Do 8.10-16 en Vrij 8.10-16/17. Wel wat chiller dan jou, maar nog steeds wel balen. Maarja, alles went hopelijk.
Hey people! oke jullie mogen allemaal heel hard lachen. ik ben de sloot in gefietst. inclusief al mijn boeken, schriften, telefoon. mijn hoofd net niet onder maar het kroos in mijn haren. Op dit moment heb ik zero contact met de buitenwereld aangezien mijn sim is bijgeknipt en niet past in mijn oude mobiel... mijn rooster is alleen te vinden via internet, dus dat wordt ouderwets opschrijven....
Hoe is dit gekomen zul je denken, echt heel simpel: ik werd helemaal duizelig op de fiets en sloeg ineens links af. 2,5 m door de berm en zo de plomp in. Mijn fiets is toen gezonken en later weer opgevist door mijn vader, die me kwam redden. Telefoon meteen dood en dus gênant langs de weg gestaan in de hoop op redding van iemand. uiteindelijk een telefoon kunnen lenen. Vader flink pissig en bezorgd en de hele middag wc papier tussen boeken staan doen. die komen never door de keuring. Ook grafische rekenmachine naar de maan.... great.
Vriendinnen weten het nog amper (behalve wat mijn broer heeft verteld) want die kan ik niet bereiken want ik kan niet sms'en en niet bellen dus. alleen via mijn moeders telefoon maar heb maar met 1 heel even 6 seconden kunnen werken. mams werkt de hele dag namelijk. Long story short, bokt en Facebook is op dit moment mijn enige media... Morgen weer naar school op hoop van zege. Gelukkig verder niks ernstigs aan de hand. Ouders zijn er niet blij mee, maarja wat kon ik er aan doen... jankend in de berm staan was ook niet mijn idee van een geslaagd woensdagje. (en dat terwijl mijn haar een keer perfect zat) Schade is balen maar er was nog redelijk wat te redden. Hier worden al grappen gemaakt erover. dat ik wel mee kon doen aan 'ter land, ter zee en in de lucht' met het spel 'fiets 'm dr in' Maar op dat moment was het echt niet leuk! ik dacht laat ik het toch maar even vertellen aan jullie, om jullie avond nog eventjes op te vrolijken. Als je het dus eventjes niet meer ziet zitten met school (of een nieuwe mobiel of tas of rekenmachine of whatever wil) , fiets gewoon met de hele handel de sloot in en taraaa XD nee maar serieus, het is een gedoe dus als je dat van plan was, ik spreek uit ervaring nu;het is geen slim idee...
Dankje Femke, ik was net van plan hetzelfde de te doen, maar ik denk toch dat ik iets anders ga verzinnen
Hé ff serieus, succes en ik hoop dat het duizelige niet nog vaker terug komt!!
Sylvia_S
Geplaatst: 10-09-15 10:18
Wow Femke, dan baal je echt ja
Ik had vandaag 1-8 (8.00-14:50) En t 3e een tussenuur, nu viel er dus het 4e 5e 6e een blokuur uit.
Dus ik heb nu 4 tussenuren met ook nog een kleine en een grote pauze erbij.(9.30-13.20) Ben maar naar huis gegaan, maar moet nu wel 2x 7,5 km heen en 2x 7,5 km terug fietsen
Omg Femke, ik zie mezelf er al liggen Echt heel erg balen voor je dat het is gebeurd, en vooral van je spullen! Heb je vaker last van duizeligheid?
elise21
Geplaatst: 10-09-15 17:07
Jeetje Femke Wat moet die sloot diep zijn geweest dan zeg! Gelukkig fiets ik door de stad en zijn hier bijna geen diepe sloten. Verder heb je nergens last van? Het opvrolijken had ik wel even nodig dus bedankt ervoor! :p
Vandaag 4 lesuur gehad en zat 1-8 op school. 3 tussenuren dus
Yess! Vandaag wel veilig op school aangekomen! Mijn rekenmachines zijn vervangen, boeken wordt geregeld en zaterdag nieuwe mobiel zoeken Jakkes Elise, zoveel tussenuren! Ik zat vandaag tot 16.30