Welke methode gebruik jij voor Latijn en Grieks? Ook gewoon Disco en Pallas zoals mijn klas? Ik gebruik zelf mijn eigen methodes met mijn tutor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Felicxa schreef:Ik vind het bij Grieks so irritant dat die accenten bij sommige woorden gewoon een verschillende betekenis aan het woord geven. Waarom?!?! Verzin daar dan een ander woord voor of zo
Welke methode gebruik jij voor Latijn en Grieks? Ook gewoon Disco en Pallas zoals mijn klas? Ik gebruik zelf mijn eigen methodes met mijn tutor
Paard_Aap schreef:L&A = Logica en argumentatie leer, je leert logies redeneren en debatten voeren.
Grote denkers = Filosofie.
Lifestyle informatics = informatica, ik ben er alleen nog steeds niet achter wat het nou verschild met normale informatica.![]()
we hebben met toneel altijd drie filosofie lessen, echt een onzin
. Het was vanmorgen 2 graden!!
kon dit jaar al laten vallen als ik wilde en chinees gaan doen maar vond dan latijn wat nuttiger. manonfleur schreef:Zo, ik ben net terug uit Xanten. Het was niet verschrikkelijk, maar ook niet geweldig. Was prima te doen, maar die kou. Het was vanmorgen 2 graden!!
Wat betreft Latijn en Grieks vond ik in de eerste Latijn makkelijker, in de tweede Grieks en nu weer Latijn. IK denk dan ook dat ik Latijn ga kiezen. Ik vind het lastig om Griekse woordjes te onthouden, en ik heb iets meer moeite met Griekse teksten vertalen.
, geen idee hoeveel graden het hier was.
gabixcoen schreef:Metaxa schreef:Trier was echt super leukpff Gabi als je zo negatief bent wil ik dolgraag ruilen
![]()
, jij grondonderzoek in Drenthe ik naar Trier
![]()
Mag ik wel vragen waarom jullie gymnasium doen als jullie dat saai vinden
Omdat ik t kan.. en het staat mooi aan je muur..![]()
Nou grondonderzoek lijkt me leuker.. in trier gaan we mijnen bezoeken ofzo..
, ehm tja niet veel eigenlijk. Maar Trier is gewoon zo'n mooie stad
, leuke winkels
, lekkere ijssalons
, we gingen in de rivieren zwemmen en wandelen , zijn bergen dus mooi uitzicht! Die camping zelf al, naast en rivier , aan de overkant een prachtig beboste en ongerepte berg.Wij gingen btw wat filmen over het leven van Constantijn , met mooie toga's door de stad lopen
S'avonds aten we in pizzeria's en dan naar een uitzicht punt wandelen.
, maar de (vooral) jongens en een andere klas gingen s'nachts op de camping mega overlast veroorzaken , dus ehh, we mogen er nooit meer heen met school
. Goed excuus voor de leraren om nu rotkampen te geven
gabixcoen schreef:Metaxa schreef:
Mijnen ehh ...hadden ze die![]()
Wij musea , badhuizen met leuke gangetjes, ehm tja niet veel eigenlijk. Maar Trier is gewoon zo'n mooie stad
, leuke winkels
, lekkere ijssalons
, we gingen in de rivieren zwemmen en wandelen , zijn bergen dus mooi uitzicht! Die camping zelf al, naast en rivier , aan de overkant een prachtig beboste en ongerepte berg.Wij gingen btw wat filmen over het leven van Constantijn , met mooie toga's door de stad lopen
S'avonds aten we in pizzeria's en dan naar een uitzicht punt wandelen.
Was echt een superkamp, maar de (vooral) jongens en een andere klas gingen s'nachts op de camping mega overlast veroorzaken , dus ehh, we mogen er nooit meer heen met school
. Goed excuus voor de leraren om nu rotkampen te geven
Denk t..![]()
Ik haat schooluitjes als je niks zelf mag doen..
Doe mij maar een bankje met een waterval en een boom boven mn hoofd met zon en wat motregen en je kan me daar de hele week zetten.. Helemaal alleen..
![]()
![]()
Wij hebben nooit echt leuke dingen, moet altijd voor school zijn..

Dus ik zit van 8:15-13:30 op school. Inplaats van tot 15:15.