Nu moet ik hier bij het sollicitatieformulier een motivatie invullen, moet ik dan net als bij een sollicitatiebrief mijn vaardigheden etc. noemen en waarom ik dit wil en waarom ik dit bij mij vind passen?
Zou er misschien ook iemand zo lief willen zijn om hun cv naar mij te sturen? Ik ben mijn cv aan het aanpassen, maar weet even niet meer wat ik er mee aan moet
fargo
Geplaatst: 23-01-15 17:04
Nou aan elk nadeel zit een voordeel... ik mag nu "lekker naar huis" - heb in hun afwezigheid afspraken zitten plannen op verzoek - had lijstje gekregen. Dat is dus allemaal geregeld en nu mag ik lekker naar huis. Nou dat doen we dan maar
yeentll
Geplaatst: 23-01-15 17:05
Jongens, ik heb de baan!!! Ik ga jullie dus weer verlaten helaas. Vervolggesprek ging hartstikke goed en ik kreeg vanmiddag gelijk al een telefoontje dat ze me willen aannemen, jippie!
kelliiee1993: ze vragen specifiek naar iemand die meerdere jaren werkervaring in een behandelsetting heeft. Als je aan kan tonen dat je die ervaring hebt zou ik het zeker noemen in een motivatie. Ik probeer altijd mijn werkervaring tot nu toe te koppelen aan de vaardigheden die gevraagd worden, daarmee kan ik effectief aantonen dat ik ergens ervaring mee heb en er goed in ben.
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-15 18:14
Fargo, lekker weekend en genieten van de rust. Hoop dat je het voorval van vanmiddag lekker op je werk kan laten liggen.
Yeentll, Super meid!!! Blij voor je!!
Het wordt straks stil hier. Is eigenlijk ook wel de bedoeling maar toch
Ik heb nog niks gehoord, ga maandag wel even bellen. Wel via Tempo T een verzoek gekregen of ik interesse heb ik een baan. Meteen gereageerd.........wie weet...........
Anoniem
Geplaatst: 23-01-15 18:35
Jeetje straks gaat het hier nog rustig worden! We zijn goed bezig! Gefeliciteerd Yentl!!
Hier al 2 dagen geen boeiende vacatures en nog aan het wachten op reactie van de andere. Spannend. Van eentje weet ik dat ze nu aan het selecteren zijn. De andere geen idee wanneer die überhaupt sluiten.
Hier ook geen nieuwe vacatures op de markt. En nog in afwachting van het resultaat van de ingestuurde brieven.
Anoniem
Geplaatst: 23-01-15 21:04
Ik vrees wel beetje of de persoon die over de ene vacature gaat het kan bijbenen. De advertentie is ruim 1600x bekeken. Weet niet hoeveel mensen daarvan dan ook echt een mail sturen
Yonne
Geplaatst: 23-01-15 23:04
Anneert klinkt wel als een leuke functie! Ook op zoiets gesolliciteerd niet zo lang geleden maar helaas afgewezen.. in welke regio zoek je?
Gefeliciteerd yeentll, super fijn!
En verder veel afwachten
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-15 17:19
Ik heb gister niks gehoord. Besloten om maandag er even achteraan te gaan. Je snapt dat ik al verwacht dat ik word afgewezen, maar goed........ik wil dat wel even uit hun eigen mond horen.
Ik heb een rij vacatures klaar staan waar ik op kan reageren, dus morgen vol aan de bak.
Dimple, het is niet omdat ze niet bellen op de dag dat ze beloofd hadden dat je slecht nieuws krijgt. Ik heb ooit een week langer dan ze beloofd hadden op antwoord moeten wachten maar kreeg toen wel te horen dat ik de job had. En er kunnen altijd dingen gebeuren waardoor ze de beloofde datum niet halen. Iemand die ziek is,een dag vol gepland met meetings, de persoon die de beslissing moet maken is onverwacht niet op kantoor, een onverwachte trip naar het buitenland.
Vandaag al een reactie op een van de open sollicitaties van gisteren. Ja ja, op zondag. Straks een belafspraak met dit bedrijf. Wel dubbel: ze geven aan dat er geen vacature is op dit moment maar willen bellen en een persoonlijk gesprek inplannen om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Ben benieuwd...
Dat klinkt toch wel positief! Hier nog niks gehoord en geen nieuwe leuke vacatures.
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-15 14:59
Op zondag, strebertje Goed zeg! Wat voor een bedrijf is het?
Ik ga nu net zitten om mijn klaar gezette vacatures te bekijken en reageren.........heeft vriendlief update gedraaid en alles afgesloten........ Hoop dat ik ze maar weer kan vinden
Afwijzingen zijn zeer demotiverend.....weet er alles van.