_Sim_ schreef:Voor 40+ geldt hetzelfde hoor. Je komt nauwelijks/niet aan de bak.
35+ ook.
Hier nog steeds niks, niet eens een gesprek.
Eigenlijk zou ik nu wel eens willen weten WAAROM het niet wil lukken. Oud collega's van de bloemenwinkel hadden allemaal binnen 3 weken een nieuwe baan
. Heeft het dan echt te maken met het feit dat ik 12 jaar op mijn knieen heb gelegen in de kassen?
Mijn CV is goed. Ze aangepast naar de functie waar ik op solliciteer en ik kreeg er bij mijn laatste gesprek voor de taxicentrale een heel fijn compliment over. Ze hadden zelden zo'n nette cv gezien. Mijn brieven zijn goed en worden regelmatig gecontroleerd door mijn reintergatie begeleider en een hele enkele keer schrijft zij er eentje als ik er echt niet uitkom maar ik pas hem dan meestal nog een klein beetje aan ivm persoonlijkheid. Ik heb geen gat op mijn cv, ik werk nu op oproepbasis(internationaal paardentransport) en bij de dierenambulance dus zit ook niet thuis en het zijn beide serieuze functies met veel klantcontact, verantwoordelijkheid, telefoneren en administratie.
Momenteel 4 sollicitaties lopen.